понеделник, 30 май 2011 г.

Мигел Варони отблизо

Мигел Варони е един от най-елегантните актьори в жанра на теленовелите и е сред малцината, които умело се борят срещу следите на времето: с всяка изминала година става все по-привлекателен, по-талантлив и по-щастлив. Въпреки че е наясно с доброделите си, той познава добре и недостатъците си: "Перфектният мъж съществува само във въображението на една жена."


Роден е в Буенос Айрес на 11 декември 1964 година, но едва на 4-месечна възраст се премества в Колумбия с майка си, след като баща му - цигуларят Мигел Америко Бейото умира.








И точно Колумбия е страната, в която започва артистичният му път, когато Мигел е само на 12 години, макар че магията на камерите го завладява много по-рано, благодарение на влиянието на майка му, актрисата Мария Тереса Гутиерес.







"Пораснах, изпълнен с възхищение към големия талант на майка ми; много се въодушевявах докато я гледах как разучава сценариите". И точно с майка си дебютира в телевизията в теленовелата "Las señoritas Gutiérrez".






Към 1990 година се запознава с актрисата Патрисия Ерколе, с която започва връзка и двамата се женят през 1991 година.









Несъмнено, бракът им трае кратко. Две години по-късно, актьорът се развежда, след като е заловен в компроментираща ситуация с Аура Кристина Гейтнер, негова колежка в теленовелата, която снима в момента "La potra zaína".







Заради големия скандал, който предизвиква любовната му авантюра, тя не приключва добре. За известно време, актьорът се концентрира изцяло в работата си. Освен че режисира "Momposina" (1994) и "Eternamente Manuela" (1995), през 1996 пътува до Мексико, за да участва в "Te dejaré de amar". "Харесва ми толкова да играя, колкото и да режисирам и възнамерявам да ги редувам, тъй като не мога да живея без да правя и двете неща."




През 1997 година се присъединява към каста на теленовелата "Las Juanas". След дълга пауза в сантиментален план, по време на снимките Мигел се влюбва в колежката си Катерин Сиачоке.








Любовта им е толкова силна, че още през същата година се женят и се установяват в Маями. И до ден днешен двамата продължават да са щастливи заедно. "Не съм способен да си представя живота без нея. Обичам я толкова, че ако ме напусне заради друг, ще се преместя да живея с тях", уверява през смях.






След като протагонизира с огромен успех "Pedro, el Escamoso", известността му нараства неимоверно и започват да валят награди, които той приема със скромност. "Продължавам да бъда същия както винаги; работя от много години и съм стъпил здраво на земята. Преди наградите ме вълнуваха, но сега не; макар че ги приемам с радост и съм благодарен на Бог, че мога да правя това, което винаги съм мечтал."




През 2004 снима "Te voy a enseñar a querer", заедно със съпругата си, и след като снимките приключват, решава да се отдаде на заслужена почивка в САЩ.






Една година по-късно се завръща в Колумбия, за да участва във филма "Mi abuelo, mi papá y yo". "Харесва ми да се връщам в моята страна и го правя винаги, когато мога, но не само, за да правя кино, но също и телевизия." От този момент нататък работи както в САЩ, така и в Колумбия.


За себе си:
Влечение: "Харесва ми играта, но не залагам, защото знам, че е опасно."
Добродетели: "Аз съм честен, искрен и обичлив"
Недостатъци: "Имам силен характер и съм голям професионалист"
Един порок: "Цигарите"
Страхове: "Плъховете"
Едно пътуване: "Гърция"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!