понеделник, 27 юни 2011 г.

Силвия Наваро отблизо

Силвия Наваро се е появила на бял свят на 14 септември 1978 в Гуанхуато, Мексико.Застава пред камерите за първи път още на 1-годишна възраст с малка роля в "La Mujer Marcada". От този момент участва в множество реклами като същевременно учи. "Бях добра ученичка, макар че имах проблеми с монахините, защото бях много палава и освен това съвсем скоро започнаха да ми харесват момчетата", спомня си тя.




Най-накрая Силвия приключва обучението си при монахините и има възможност да поеме по пътя, който толкова силно желае. "Още от момента, в който започнах да мисля самостоятелно, искам да бъда актриса. За мен актьорството беше и е като игра на кукли."






Точно, когато късметът я спохожда за първи път и я избират измежду огромен брой кандидати за едно от момичетата в сериала "Carrusel" ("Въртележка"), е принудена да откаже ролята, защото родителите й се развеждат и тя се премества да живее в друг град с баща си. "Беше ми трудно да бъде далеч от майка ми, макар че имах прекрасна мащеха. Освен това, с времето започнах да се чувствам привилегирована за това, че имам две майки."




След известно време се записва да учи в Актьорския център на TV Azteca. Усилията и пълната й отдаденост получават отплата през 1998, когато получава главната роля в теленовелата "Perla". "Това беше най-голямото предизвикателство за мен, защото по онова време не умеех да правя нищо. Някой дори ми каза, че това ще бъде първата и последната ми роля, но не стана така."





В действителност, едва завършила теленовелата и получава главна ряло в нов проект - "Каталина и Себастиан", където си партнира със Серхио Басанес и връзката им излиза извън пределите на екрана. За съжаление, любовта им приключва бързо. "Серхио казва, че аз съм вихрушка, а той се нуждае от повече спокойствие."






Силвия не спира да работи и кариерата й е в огромен възход. "Появих се от нищото, защото нямам нито роднини, нито приятели в тези среди, но изведнъж всичко започна да функционира, защото това беше онова, което искаше сърцето ми." Независимо от всичко, тя никога не спира да бъде реалистка: "Не зная колко ще продължи това, така че преживявам всяка роля сякаш ще ми е последна."





През 2001 изпълнява главната роля в теленовелата "Когато бъдеш моя", която завинаги бележи артистичната й кариера. "Беше невероятно. Чувствам се удовлетворена, защото персонажът ми вдъхва надежда, показва, че винаги ни очаква нещо добро". Въпреки че е доволна от пътя, по който поема кариерата й, Силвия мечтае да опита нови неща. "Бих искала да използвам способностите си като актриса и извън теленовелите. Знам, че е трудно, но искам да опитам." Поставя си го за цел и го постига през 2005, при това в две различни поприща. Докато се снима във филма "Mujer Alabastrina", изпълнява три различни персонажа в театралната постановка "Quimicos para el Amor".

През 2007 Силвия Наваро изпълнява ролята на Лаура в "Монтекристо", а година по-късно снима "Утре и завинаги", което е първата й продукция за Телевиса. "Нуждаех се от интернационализация, която можеше да ми даде само тази компания". Същата година се снима и във филма "Amor letra por letra".






Силвия Наваро участва в различни благотворителни инициативи. Освен че участва в кампания за превенция на рака на гърдата, тя спомага и за екологичното равновесие на Мексико, като засажда дръвчета заедно с актрисата Дулсе Мария.







Силвия участва в различни инициативи за промотиране на устойчивото развитие и грижата за околната среда и заедно с колегата си Серхио Басанес.








Въпреки че почти не разполага със свободно време, през 2007 Силвия успява да отвори малко място в натоварения си график и за любовта. Просто не й е останал друг избор, когато се е запознала с актьора Фернандо Алонсо, в когото се влюбила: "Много сме различни, но и много се допълваме."






През 2009 се посвещава на киното, като се снима във филмите "Cabeza de Buda" и "Asesino serial", а също и на театъра. През 2010, обаче, отново е изкушена от телевизията и приема да се снима в теленовелата "Когато се влюбиш" ("Cuando Me Enamoro"). По това време Силвия внезапно се разделя и с Фернандо Алонсо.





Понастоящем, Силвия е доволна от живота си. "Горда съм със себе си. Кариерата ми ми позволи да бъда тази, която съм, да изживявам нови неща и да играя." Независимо от всичко, продължава да си поставя нови цели и да работи по нови проекти. Един от тях е през това лято да се запише да учи в Испания.

2 коментара:

  1. кога пак ще играе във филм с Фернандо Колунга - страхотна двойка са

    ОтговорИзтриване
  2. por favor deje otra película maravillosa con Silvia Navarro y Fernando Colunga - son geniales juntos no otros como ellos.. Me encantan son increíbles

    ОтговорИзтриване

Коментирай тук!