неделя, 21 август 2011 г.

Силвия Наваро за ролята си на Рената Монтерубио в "Когато се влюбиш"

- Силвия, как се чувстваше по време на снимките на последната си теленовела "Когато се влюбиш"?
- Много доволна, всички работихме с голямо удоволствие, а екипът беше много добър. Историята беше адаптирана от Марта Карийо и екипът беше наистина превъзходен; прекарах си чудесно и се надявам, че хората ще се насладят на теленовелата също като нас. Историята ми се струва прекрасна, разбрах това още в момента, когато прочетох сценария и не ми се искаше да променя нищо, защото е написан отлично. Харесва ми да играя жени с характер, но повече ми харесва това, че Рената има много различни нюанси.

- Как би описала персонажа си?
- Рената е кокетка, която се изправя пред една огромна лъжа и редица трудности, поставени й от семейството, в което е отгледана. Теленовелата е много хубава, изпълнена е с интриги и лъжи, заради които Рената понякога се чувства безсилна. Най-важното за нея е да открие любовта и мисля, че има много неща, които бих се радвала хората да видят в нея.

- Какво се опитва да покаже героинята ти?
- Мисля, че всички персонажи водят вътрешна борба между това,  което чувстват, това, което мислят и това, което трябва да бъдат. Всъщност, това е вътрешната борба на всички хора.

- Но любовта играе много важна роля, нали?
- Разбира се, тя иска да се влюби, да се омъжи, да има деца и има един идеал, това е Матиас, синът на пастрока й, но точно когато отива да го посрещне на летището се сблъсква с друг мъж, който пленява сърцето й и точно тук започва историята на Рената.

- Как беше съвместната ти работа с Хуан Солер?
- Хуан е очарователен. Чувствахме се така, сякаш сме се познавали цял живот. Той е много забавен и е голям професионалист. Той е от хората, които вършат работата си с настроение и желание. Забавлява се много и аз съм щастлива, че можах да играя с него.

- Какво те накара да приемеш ролята?
- Историята е прекрасна, а сценарият е адаптиран много интелигентно. Освен драмата и мистерията около една измама, историята е изпълнена и с доброто чувство за хумор на Марта Карийо и Кристина Гарсия, сценаристките, които направиха адаптацията. Това беше, което ме убеди да приема ролята и да съм днес тук. Това е проект, който ме трогна.

- И какво те грабна в тази история?
- Първо и най-важно, за да можеш да работиш седем-осем месеца по един проект, трябва да се чувстваш добре. Продуцентът Карлос Морено дойде да ме посети в театъра, заведе ме на вечеря заедно със сценаристките, за да ми разкажат малко за историята и за облика, който искат да й придадат. Интересът и доброто отношение, което проявиха към мен беше това, което ме убеди първоначално. Освен това се касае за една голяма мелодрама, а на мен те ми харесват много. В тази история има неща, които ме карат да се смея и други, които се случват на героинята ми Рената Монтерубио, които предизвикват гнева ми. Когато един проект ме трогне по този начин, се влюбвам в него.

- Каква е историята, която се разказва в "Когато се влюбиш"?
- В началото се разказва за различни страсти като любовта и омразата, които идват от миналото. Аз съм била много желано дете, но съдбата ме отвежда при една майка и сестра, много по-различни от тези, които са ми били отредени. Минава време и за щастие, майка ми се омъжва за човек, който й дава сигурност, стабилност и образование. Тя се превръща в просперираща жена. Макар че като всички си има своите спадове и лоши моменти. Основната борба на Рената е любовта и да израсне като човек, но винаги поставя на първо място любовта. След всичко това идват и тайните. Мисля, че историята си има от всичко.

- Гледа ли работата на Кейт дел Кастийо в един от предните варианти на теленовелата?
- Не. Много я обичам, но смятам, че в този случай, тъй като се касае за същата история, е най-добре да я направиш по свой начин.

- Това е четвърти вариант на тази история, мислиш ли, че това е недостатък, и че по-трудно ще привлече интереса на хората?
- Мислих, че са били само две, но мога да кажа, че си свършихме работата с много обич, и че е неизбежно да има прилики, тъй като става дума за една и съща история, но ние сме различни като актьори и пресъздаваме нещата по по-различен начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!