петък, 26 август 2011 г.

Хорхе Аравена оглуша с едното ухо

Съвсем внезапно и без никакво логично обяснение преди малко повече от месец Хорхе Аравена ("Тайните на любовта", "Бедната милионерка", "Скъпа неприятелко") е загубил напълно слуха в дясното си ухо. Въпреки че се е подложил на множество изследвания и лечение, положението на актьора продължава да е непроменено, поради което той е много притеснен.
"Да, зле съм, чувствам се зле и най-вече в емоционално отношение. Преди една седмица приключих с лечение, при което ми инжектираха кортизон в тъпанчето, което е много неприятно, тъй като вкарват игла и чувстваш течността, мислех, че ще се подобря малко след няколко дни, но лечението приключи преди пет дена и до момента нищо", коментира Хорхе.
Актьорът, който в момента се снима в теленовелата на Хосе Алберто Кастро "La que no Podia Amar" признава, че в известна степен проблемът му пречи и в работата, и че макар че за момента успява да се справи със сцените си, положението е много неудобно.
"Не мога да си сложа микрофон в ухото, не мога да го мокря, когато се къпя и слагам памук."
Поради безизходицата, в която се намира, Хорхе е решил да опита алтернативно лечение, като се надява то да му помогне да възстанови поне 30% от слуха си.
"В Twitter ми показаха лекарство, от което някойси е оздравял, най-малкото може да ми помогне да изчезне това бучене, което непрекъснато чувам. Утре ще ми го изпратят от Щатите. Човек никога не знае от какво може да е проблема. Може да е нещо вирусно, от обкръжението, от непочистена слушалка..."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!