понеделник, 10 октомври 2011 г.

Ана Лусия Домингес за ролята си на София в "Жестока любов"

- Ана Лусия, как би определила героинята си в теленовелата "Жестока любов"?
- София е добра дъщеря, добра сестра и решава да остане девствена, защото иска. Мечтае да се отдаде на мъжа, в когото ще се влюби, и за когото ще се омъжи. Това е един персонаж, който притежава много добродетели.

- По какво приличаш на София?
- Мисля, че имаме много общи неща помежду си. Приличам на София по това, че съм добра жена, добра дъщеря, добра сестра и приятелка. Ние сме работливи, мечтателки, искаме да срещнем голямата любов и в крайна сметка и двете я откриваме.

- Как би определила тази история?
- Много е хубава. Концепцията е новаторска, всички танцуваме, пеем и показваме персонажите такива каквито са: обикновени хора.

- Някога имала ли си гадже като Антонио "Хрътката Брандо"?
- Не, благодарение на Бог. Никога не съм била с някой от тези мъже, които само си играят с жените. Ужасно е и много болезнено, но кой знае, може би на една "хрътка" трябва да й се отвърне със същата монета. В този смисъл, София мисли по различен начин и иска да го промени с любов.

- Как се чувстваше, работейки с галан като Карлос Понсе?
- Беше много хубаво да работя с него и още повече сега, когато съпругът ми и той станаха големи приятели, защото имат много общи неща, като например музиката. Да се работи с Карлос е страхотно, той е супер отговорен, винаги разказва вицове, пее, кара ни да се смеем и прави снимките много приятни.

- Съпругът ти Хорхе Карденас видя ли сцените, в които с Карлос си разменяте целувки?
- Да, но не ревнува, защото той също е актьор и е участвал в доста теленовели. Това са целувки без чувства, които са част от някоя сцена и той ги възприема като нещо естествено и нормално. Между нас има такова доверие, че това по никакъв начин не би могло да го засегне.

- Как върви бракът ти?
- Много съм щастлива, преминавам през много хубав момент, оженихме се наскоро и все още сме като младоженци, всичко е много хубаво. Първата година не беше трудна, напротив беше много хубава, двамата имахме много работа и прибирайхи се вечер, когато се видехме беше страхотно. Омъжих се за най-добрия съпруг на света.

- Как се запознахте?
- Познавам го цял живот. В Колумбия винаги слушах музиката му, ходех на концертите му. Преди около три години се запознахме на едно събитие, той ми поиска телефона и започна да ми се обажда. Покани ме да играем боулинг, след това на кино, после дойде у нас, аз у тях и така. Месеците минаваха, станахме гаджета, оженихме се и всичко беше много романтично.

- Кое беше това, което най-много те привлече в него?
- Музиката му и гласът му, защото пее наистина много хубаво.

- Много ли си влюбена?
- Да, за първи път чувствам нещо толкова голямо и затова реших да се омъжа за него.

- Съпругът ти беше един от най-желаните мъже и е имал много красиви гаджета като Паола Рей и Анхелин Монкайо. Как се чувстваш с това?
- Оттук започва списъкът (смее се).

- Някога ревнувала ли си го от тях, при положение, че продължават да са приятели?
- Не, никога. Не ревнувам нито от тях, нито от никого. Двамата сме сигурни в чувството, което ни свързва.

- Вече мислила ли си за дете?
- Да, до две години искам да стана майка.

- Когато ти предложат персонаж, какво е определящо за теб, за да го приемеш?
- Първо продукцията да се реализира на интернационално ниво. Това е много важно. Второ, персонажът да привлече вниманието ми, да ми хареса и да бъде наистина важен в новелата.

- Кое е хубавото и лошото на славата?
- Хубавото е, че хората те обичат, славата ти носи много хубави неща, децата са страшно мили, молят те за автограф и пред теб се отварят много врати. Хубаво е и това като отидеш в някой ресторант, да те обслужат добре, всичко това е хубаво. Лошото е, че нямаш уединение в личния си живот, и че хората те критикуват непрекъснато как си облечен и други неща, гледат те под лупа.

- Как успяваш да се справиш с критиките?
- Да участваш в теленовела, която ще постигне успех е като лотария. Аз влагам в работата си толкова нежност и любов, че рейтингът преминава на втори план. Хубаво е новелата, по която работиш в момента да постигне успех, но е важно също така и да се наслаждаваме на работата си. Критиките винаги ще съществуват и хората ще говорят. В началото тези неща ме засягаха и дори плачех, но сега си казвам "хубаво, нека си говорят".

- Ти си много красива жена. Смяташ ли, че това е важно?
- Важно е и всички имаме нещо хубаво. Аз може да имам по-хубава уста от някоя друга жена, но тя пък може да има по-красиви очи. Всички хора притежаваме нещо хубаво, но трябва да се грижим за себе си, и мъжете и жените, още повече в тази работа, тъй като през цялото време ни наблюдават.

- Красотата ти беше ли определяща за успеха в кариерата ти?
- Всичко това е само допълнение, но аз се грижа за себе си, спортувам и пазя диета. Освен това, спя добре, не пия и се храня здравословно.

- Има ли дни, през които се чувстваш грозна?
- Има дни, в които не изглеждам така както бих искала, но съм много суетна и обичам да изглеждам добре, не само заради хората, които ме заобикалят, но и заради самата мен.

- Считаш ли се за секси жена?
- Да, да бъда много секси е моята природа.

- Какво мислиш за пластичната хирургия?
- Когато е нужно, човек трябва да прибегне до нея. Но трябва много да внимаваш какво правиш. Да си пипаш лицето е твърде деликатно. Жените често си оперират носа или скулите и заради това губят изразителността на лицето си и променят същността си. Никога не бих си пипала лицето, но останалото да. Ако родиш и ти остане голям корем, определено съм съгласна.

- Досега правила ли си си някакви интервенции?
- Да, оперирах си гърдите, защото бяха малки. Увеличих ги с един размер и останах супер доволна.

- Чувсташе ли се зле от факта, че имаш малък бюст?
- Изобщо, направих го от суета, защото в действителност не беше чак толкова малък.

- Имаш ли хоби?
- Да имам. Това е кикбоксът. Помага ми да се поддържам физически. Освен това ми е като терапия, носи ми супер адреналин, а треньорът ми е страхотен.

- Преди "Жестока любов" изпълни главната роля в съспенс новелата "Призракът от Гранд Хотел". Ти страхлива ли си?
- Да, много. Не обичам да стоя сама вкъщи, но мисля, че за това са виновни филмите на ужасите. Падам си малко мазохистка, обичам да ги гледам и да се плаша, но когато остана сама не ми харесва. Затова казвам на съпруга ми: "Ако ще се прибираш късно, по-добре да отида в залата или у някоя приятелка", за да се прибере вкъщи и да не съм сама.

- От какво се страхуваш?
- Когато умре някой, когото обичам, след това много ме е страх.

- Какво задължително трябва да има в един филм на ужасите?
- Ръката на съпруга ми, за да ме прегърне, когато се изплаша (смее се).

- Какви персонажи предпочиташ: на добрата или на лошата?
- Обичам да играя лошата, защото мога да експериментирам с неща, които в реалния живот не бих сторила, като да стрелям с пистолет по някого, да вървя или говоря по различен начин. Можеш да правиш неща, които в реалния живот на човек дори не му минават през главата. Тези отрицателни персонажи правят нетипични неща и това е забавно и различно. Затова мисля, че злодеите си имат свое очарование и хората ги помнят повече от добрите.

- А ти добра ли си или лоша?
- Много добра (смее се).

- Какво те кара да плачеш?
- Несправедливостта.

- Какво е последното нещо, което си научила?
- За ролята на Ирене в "Призракът от Гранд Хотел" изучих в детайли темата за паранормалното, всичко свързано с мъртвите, духовете, магьосничеството и научих много по тази тема.

- От какво не би се отказала?
- От работата ми, никога.

- Какво те съблазнява?
- Едно хубаво вино, добра компания като тази на съпруга ми, камина и поднос със сирена. Това е най-добрият план.

- За какво не ти достига време?
- Да изуча една друга кариера, други неща, които нямат нищо общо с телевизията.

- Имаш ли някакъв скрит талант?
- Обичам да гримирам и да правя прически. От малка се гримирам сама.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!