понеделник, 24 септември 2012 г.

Паола Рей откри своя приказен принц в лицето на Хуан Карлос Варгас

Когато преди малко повече от пет години Паола Рей приема да участва в теленовелата на RCN "Монтекристо - между любовта и предателството", тя изобщо не си и помисля, че проектът ще се окаже повратна точка в живота й, тъй като благодарение на него ще открие истинската любов в лицето на партньора си в проекта, колумбийският актьор Хуан Карлос Варгас. Семейство вече от две години, днес Паола признава, че "Хуанка", както го нарича галено, е нейният "приказен принц".

- Ревнива ли си?
- Не, изобщо, и още по-малко с Хуанка. Хуан Карлос Варгас е толкова хубав човек, който ми дава толкова сигурност и доверие, че не чувствам ревност, изобщо. По-скоро ми се струва хубаво, че го гледат, аз знам какъв човек е и вярвам в него на сто процента. Не съм ревнива.

- Някога в живота имала ли си нужда от услугите на детективи като тези от "Детективките и Виктор"?
- Не, не, никога (смее се). Да, случвало ми се е да съм ревнива във връзки, които не са били толкова хармонични като тази, защото са ми давали поводи. Сега си давам сметка, че ако има хроничен проблем, той е в конкретния човек, но ревността има много общо и с двойката, със сигурността, която излъчва. През годините, прекарани с Хуанка не съм изпитвала никаква ревност.

- От колко време сте заедно?
- Като женени, от две години. И общо заедно от около пет.

- Как се влюбихте?
- Аз не бях в Колумбия, когато мениджърът ми ми се обади и ми каза, че ме искат за главната роля в "Монтекристо" и ме информира, че главният герой ще е Хуан Карлос Варгас. Аз му казах, а, колко хубаво, той е много добър актьор, винаги съм му се възхищавала като професионалист. Нашето не беше любов от пръв поглед, не, работихме известно време заедно, но почти не се виждахме по време на снимките, тъй като той играе човек, който изчезва, почти не сме работили заедно. След около два месеца случайно се хванахме на приказка, говорихме около четири часа и така се получи "кликът", който ни накара да се опознаем по-добре.

- Определяш ли се като домакиня?
- Много, обожавам да бъда домакиня. Обичам дома си, да организирам, да готвя, да глезя, последната роля много ми харесва.

- Купонджийка ли си?
- Обичам музиката, весел човек съм, но не излизам много. Все пак, когато излизам, веднъж на два-три месеца или дори по-рядко, се наслаждавам, защото много обичам да танцувам.

- Каква е Паола, когато е в лошо настроение?
- Обичам диалога. Човек трябва да знае как да общува, за да изрази това, което не му е харесало или да разреши проблем. Опитвам се винаги да бъда много последователна и спокойна с думите, които използвам, но винаги съм пряма в тях. Все пак, не ми харесват скандалите, нервите и крясъците.

- Случвало ли ти се е медиите да ти припишат връзка с мъж, с когото не си? Как реагираш в такива случаи?
- Случвало ми се е, но тъй като не отдавам значение на подобни неща, те се ме засягат. Няма да страдам за нещо, което не е вярно и вече е написано, защо да страдам, ако няма да мога да го променя? Знам коя съм, какво съм направила, съвестта ми е чиста и не им отдавам значение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!