петък, 4 януари 2013 г.

Хорхе Аравена е на път да остане напълно глух

Перуанският актьор Хорхе Аравена, когото познаваме от теленовели като "Тайните на любовта", "Предадена", "Бедната милионерка", "Скъпа неприятелко" и много други, преминава през изключително труден етап от живота си и с тъга признава, че проблемът, който от известно време има с шума в дясното ухо, т.нар. тинитус, вече се е пренесъл и в лявото, поради което се страхува, че ще оглушее напълно.

Хорхе приема, че всичко се дължи на небрежност от негова страна, тъй като "когато започнах да усещам въздух и вода в ухото си, изчаках да мине цял месец. Когато все пак отидох на лекар, той ми каза, че инфекция вече е повредила тъпанчето ми и няма какво да се направи."

"Лекарите, при които ходих в Мексико и САЩ ми казаха, че за съжаление, в моя случай няма решение и няма лек. Вземам лекарство, но то не премахва шума, само намалява донякъде усещането."

Това вече е засегнало и работата му. "Не мога да чувам ясно колегите ми. В момента се уча да чета по устните им и така успявам да потвърдя малкото, което успявам да чуя, но не мога да ги гледам в очите."

Актьорът се страхува, че ще остане напълно глух. "Само като си помисля за това и започвам да се чувствам ужасно. Когато шумът в ушите ми се появи и съпругата ми Паола започне да ми говори, въпреки че е до мен в леглото, трябва да се напрегна до крайност, за да я чуя... Изпадам паника и се притеснявам много, настроението ми се променя и дори понякога плача, всеки път, когато помисля за това се отчайвам. Това е трудно."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!