вторник, 5 февруари 2013 г.

Едуардо Янес е имал трудно детство

Едуардо Янес е един от най-успешните галани в мексиканската телевизия през последните години и макар че вече не е в първа младост, продължава да е любимец на публиката и в същото време е една доста противоречива и сложна личност. Силният му характер неведнъж го е поставял в конфликтни ситуации както с колегите му, така и с медиите.

В предаването на Univision "El Gordo y la Flaca" Едуардо разкри сърцето си и разказа на какво се дължи тежкият му характер. Актьорът от теленовели като "Истинска любов", "Огън в кръвта" и "Непокорно сърце" призна, че е имал много трудно и бедно детство.

Майка му работела като надзирателка в затвора и самият той прекарал много време там, докато на 14-годишна възраст трябвало да започне да работи, за да помага и да носи пари у дома. "Израснах в квартала, много скромно и с много лишения."

Връзката с майка му и до днес продължава да е сякаш все още е на 10 години. "Майка ми се гордее с мен пред приятелите си и пред хората, които я заобикалят, но не и пред мен, към мен продължава да е взискателна сякаш съм дете."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!