петък, 15 март 2013 г.

Едуардо Янес призна, че е бил алкохолик

Мексиканският актьор Едуардо Янес ("Огън в кръвта", "Непокорно сърце", "Истинска любов") призна, че е бил алкохолик и дори е стигал до крайности по време на най-критичния период.

В интервю за програмата "El Gordo y la Flaca", актьорът призна, че е трябвало да преодолее сериозен проблем с алкохолизма преди пет години и дори е достигнал дъното, "когато започнах да пия вода с одеколон, тогава си казах, стига."

Мексиканецът призна, че е пиел бира още от сутринта и че тази, която му е помогнала да се справи е била актрисата Лусия Мендес, с която работи през 1992 година в теленовелата "Мариелена". "Тя, моят ангел пазител, се опитваше да ме разсейва през цялото време, за да не пия."

Едуардо призна, че е имал трудно детство, тъй като майка му е била много строга с него и му е налагала тежки наказания, когато е допускал грешки. "Майка ми и баба ми работеха в затвора като надзирателки и бяха много стриктни; наказваха ме, като допираха ръката ми до нагорещената ютия."

Актьорът си припомни времето, когато е отишъл да живее в Лос Анджелис и е загубил всичките си пари и освен това не успял да триумфира на американския пазар (работил е във филми като "Стриптийз" с Деми Мур през 1996, "Мъж под прицел" с Дензъл Уошингтън през 2004 и "Наказателят" с Джон Траволта през 2005.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!