четвъртък, 21 март 2013 г.

Жанкарлос Канела реши да започне диета: "Имах нужда от промяна в живота си"

Жанкарлос Канела реши да промени напълно хранителния си режим. Певецът и актьор обяви, че е имал нужда да се ограничи в яденето, като една от причините са професионалните му ангажименти в последните седмици. В резултат, той признава, че вече се чувства много по-здрав, а тялото му реагира положително на допълнителното физическо натоварване, на което се е подложил.

"Ям на всеки два часа, а понякога на всеки три, за да ускоря метаболизма си. В някои дни елиминирам въглехидратите от менюто си, а нивото на натрия поддържам на минимума заради задържането на течности, което е едно от нещата, които причинява солта. Известно време не ядях плодове, за да намаля и нивото на захарта", коментира Канела.

"Постигнах тези резултати с малко упражнения, но с добра храна и благодарение на помощта на треньорите Хосе Фернандес и Ханеци Чизар. Първите месеци е трудно, но след това не само свикваш, но и когато постигнеш резултатите, които искаш, в определени дни можеш да направиш почивка и да ядеш, каквото искаш", добавя.

"Направих всичко това, защото имах нужда от промяна в живота си. Тялото ми го искаше, здравето ми го искаше. Проектите, по които работя повлияха силно на решението ми да се храня добре и да правя упражнения."

В средата на януари, Канела заяви, че има толкова много работа, че едва му остава време да спи. "Никога в живота си не съм работил толкова, колкото ми се налага в момента. Записвам диск и снимам теленовела едновременно. Има моменти, когато за една седмица ми се събират само четири часа почивка."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!