петък, 22 март 2013 г.

Габи Спаник и бившата й асистентка започнаха нова медийна война

Бившата асистентка на Габриела Спаник, Мария Селесте Фернандес обяви пред медиите, че актрисата се е опитала да я съблазни и като я е преследвала непрекъснато.

"Започна с шеги, галеше ме по краката и ме хващаше за ръка, крещейки пред всички, че сме гаджета."

Мария Селесте заяви още, че актрисата дори се опитала да я целуне. Според нея, основната причина Габи да предизвика ареста й е именно отказа й пред непрестанния сексуален тормоз.

От своя страна, Габи Спаник отрече всичко категорично.

"Аз съм хетеросексуална. Факт е, че съм имала много гаджета-мъже. Не знам защо казва всички тези неща сега, които преди не е споменавала, обвинявайки ме в сексуален тормоз. Какво е това?!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!