сряда, 27 март 2013 г.

Айлин Мухика търси своя принц

Айлин Мухика е мечтателка, която продължава да вярва в любовта, въпреки че през януари подписа третия си развод. Актрисата се раздели в приятелски отношения с бившия си съпруг Габриел Валенсуела и уверява, че в момента на подписването не са имали никакви проблеми помежду си.

"На 23 януари подписах развода си, за трети път, аз съм свободна жена на 100 процента с подписани документи, легално разведена и очакваща да се появи любовта на живота ми, надявам се, че ще се появи", заяви Айлин.

"Постигнахме приятелско споразумение, той ще трябва да плаща месечна издръжка, какъвто е дългът на всички бащи в САЩ по закон."

Мухика се надява, че Габриел ще продължи да бъде добър баща за дъщеря им Виолета и че ще я вижда често, за да не се разруши връзката помежду им. "Аз поемам всички грижи за дъщеря ми, тя е прекрасно дете, много е интелигентна, много забавна, тя е като моя малка версия, обичам я с всички сили."

"Аз съм тази, която се опитва винаги да провокира децата ми да се срещат с бащите си и никога не бих позволила един баща да спре да вижда детето си, сега е техен ред."

Въпреки че вече има три несполучливи брака, кубинката не отхвърля възможността да срещне "мъжа на живота си" и да се омъжи отново.

"Вече имам роклята и всичко, очаквам да се появи моя приказен принц, вярвам в любовта, в брака и не се конкурирам с Лиз Тейлър, но когато съм влюбена, обичам да се обличам като булка, да организирам парти и се виждам като една много хубава булка."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!