сряда, 13 март 2013 г.

Давид Сепеда: "Имаше време, когато ядях само риба тон, защото нямах пари"

С 14-годишна кариера, 39-годишния Давид Сепеда се утвърди като един от най-важните актьори в мексиканската телевизия. В момента Давид се снима в главната роля в теленовелата "Mentir Para Vivir" ("Излъжи, за да живееш") на Телевиса.

- Давид, започваш ново професионално предизвикателство в "Излъжи, за да живееш"...
- Много съм въодушевен. В историята ще изпълня ролята на мъж, който не е перфектен, който носи на плещите си товара на много грешки от миналото, това е един сензационен персонаж.

- Как стои въпроса с химията с Майрин Виянуева?
- Тя е очарователна, дисциплинирана и талантлива жена, винаги има най-доброто поведение и енергия. За мен ще бъде чест да играя заедно с нея.

- Някога губил ли си почва под краката си?
- Не, но ми е коствало много труд да стигна там, където съм сега.

- Имал ли си икономически проблеми?
- Да, случвало се е да не ми плащат добре и да трябва да свикна да ям само риба тон. Имало е моменти, когато съм имал само риба тон за закуска, обяд и вечеря и това ме кара да ценя онова, което имам сега.

- Кое е най-трудното, през което е трябвало да преминеш през твоята кариера?
- Да дойда в град Мексико на 22-годишна възраст, без да познавам никого тук и да се разделя със семейството ми.

- За да работиш като актьор ли дойде в Мексико?
- Не, аз съм адвокат, дипломирах се по специалност "Право" в Сонора, след това заминах да уча в Харвард и след като завърших работих като Секретар по споразуменията във Федералния помирителен и арбитражен съд номер 23 в Ермосийо. След това ме поканиха да вляза в Azteca, поради което напуснах работа и се втурнах да преследвам мечтата си.

- Ако след години решиш да се откажеш от актьорството, би ли работил като адвокат?
- Възможно е, никога не бих казал не, но в краткосрочен и средносрочен план ще работя като актьор.

- Какви качества трябва да притежава жената, която ще стане твоя съпруга?
- Да имаме отлична комуникация, взаимно уважение, с дълбоки ценности като любовта към семейството. Физически ми харесва да ухаят добре, да имат хубава усмивка, очите им да ми казват много неща само с един поглед и да имат хубави крака.

- Говори се, че си се разделил с Лина Раудан, с която имахте връзка в продължение на 3 години..
- Предпочитам да оставя личния си живот настрана. Аз съм добре, спокоен съм, имам много работа по този проект и не бих  искал да я излагам на показ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!