вторник, 5 март 2013 г.

Сегундо Сернадас: "Страдах, когато семейството ми се разби"

Аржентинският актьор Сегундо Сернадас призна, че е страдал "прекалено", когато се е разбило семейството му с перуанската актриса Джанела Нейра и сина му Салвадор.

"След като се разделихме си казах: "Повече няма да планирам нищо". Защото винаги съм носил образа на семейството, запечатан в главата ми. Отдадох му толкова голямо значение, че когато се разби, страдах прекалено. Давам си сметка, че планирането не служи за нищо. Сега съм сам, но бих искал да имам друго дете и бих се радвал да влюбя отново", заяви актьорът.

Сернадас разкри още, че много се е страхувал, че разстоянието ще навреди на връзката със сина му. "Това е странен експеримент, но аз виждам едно дете, което ме обожава. Той е на тази възраст, когато вече можем да бъдем приятели."

1 коментар:

  1. Анонимен8 юни 2013 г., 9:10

    Нищо не може да раздели бащата и синът !!!

    ОтговорИзтриване

Коментирай тук!