четвъртък, 28 март 2013 г.

Йоланда Вентура е априлското "зайче" на Playboy Мексико

Винаги ще бъде помнена като "жълтата пионка" на испанската група "Парчис" (игра на дама), но от няколко десетилетия Йоланда Вентура живее в Мексико, където има дългогодишна успешна кариера на актриса в теленовели като "Когато се влюбиш" и "В името на любовта". Сега Йоланда предизвика сензация, като се разсъблече за априлския брой на списание Playboy Мексико.

44-годишната актриса призна пред мексиканския вестник "Реформа", че се е решила да позира гола заради парите. "Очевидно. Ако човек не си го признае, казват, че е лицемер, но това е истината. Работя от осемгодишна, а от шест години плащам ипотека и не е справедливо. Но ще си плащам и смятам, че е чудесно, защото винаги съм била много работлива."

"Бях в "Парчис" от13 до 16 годишна възраст, а сега съм на 44. Очевидно това беше повратна точка в живота ми и се чувствам горда, но не мога да живея на тази слава цял живот. Винаги съм била дръзка, а хората трябва да те познават такъв, каквато си", заяви Йоланда. "Искам сериозна кариера като актриса, да разчупя представата, която публиката има за мен, че едва ли не съм посветила целия си живот само на децата, а това не е така."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!