вторник, 2 април 2013 г.

Десет неща, които не знаеш за София Лама

Красивата София Лама е една от най-обичаните младежки звезди в латиноамериканската телевизия. Последните й роли са в теленовелите "Диамантената роза" ("Rosa Diamante"), "Съседската къща" ("La Casa de al Lado") и "Ева Луна" ("Eva Luna"). Предлагаме ви да научите десет неща, които вероятно до този момент не са ви били известни, при това от самата нея.

1. Харесва ми спиритуализма. Затова станах последователка на Кабала.

2. Практикувам йога. Да, практикувам трансцедентална медитация и един вид древна йога, която се преподава само от просветлени учители, наречена Крия Йога.

3. Обичам да чета. Моята страст са спиритуалните книги. Някои от любимите ми автори са Йехуда Берг, Парамаханса Йогананда и Дийпак Чопра.

4. За да упражнявам професията си, обичам да съм подготвена добре. Затова следвах кинематография в град Мексико и след това специализирах продуцентство.

5. През 2013 направих важна крачка в кариерата си. Защото започнах да продуцирам - и да играя - в първия ми филм от жанра "ужаси". Нарекох го "От отвъдното" ("Desde el Mas Alla") и вече го показах на няколко кино фестивала.

6. Театърът беше друга важна школа за мен. Участвала съм в много постановки, при това успешни, като "Вазелин", "Харпиите" и "Монолози".

7. Един хубав ден открих, че ми харесва да правя комедия. Първата ми възможност беше с монолога "Както Бог повелява" като част от серията "Монолози" на театър Трейл в Маями, Флорида.

8. Имах щастието да работя с най-добрите. Работила съм и съм учила при мексиканци, номинирани за Оскар като голямата Адриана Бараса (която беше моя учителка и режисьор в теленовелата "Ева Луна"), освен това съм учила при големия режисьор Гийермо Ариага "филмова критика" в Мексико.

9. Аз съм смесица на култури и раси. Баща ми е испанец, а майка ми - гъркиня. Историята на фамилното ми име по майчина линия, което е Стаматиадес, е описана в книга, наречена "Гърци в Мексико".

10. Обичам котките. Имам 2 и се наричат Поло и Пипа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!