понеделник, 1 април 2013 г.

Дана Гарсия: "Правила съм контролни по факса, защото снимахме извън града"

Когато актрисата Дана Гарсия била дете излизала през задния вход на ресторантите, играела футбол като нападателка и успяла да запише два диска, които станали платинени, като певица в родината си Колумбия. На 34-годишна възраст тя все още бере плодовете на телевизионния феномен на име "Кафе с аромат на жена", а днес изпълнява главната роля в теленовелата "Каква красива любов" ("Que Bonito Amor!), където си партнира с Хорхе Салинас.

- На какво си играе едно дете с майка певица и водеща на телевизионна програма на 7-годишна възраст?
- Актьорството беше играта, защото не се взема на сериозно, на тези години не знаеш какво е професия. Майка ти ти казва, че ти плащат и с тези пари можеш да си помогнеш за училище. Със сестра ми рядко си играех на кукли. Истината е, че повече си играех на момчешки игри, като начин да се интегрирам сред колегите в работата: играех футбол, ловяхме охлюви, животът ми не беше като на нормално дете, аз нямах време да си оправям леглото, идваха да ме вземат в шест сутринта, за да снимаме програмата.

- Съучениците ти гледаха ли на теб като на странна птица?
- Децата разбираха това, което правя повече от възрастните. Първите казваха, че е супер, а другите ме питаха защо не мога да съм като нормалните деца и да си предавам домашните в седем часа като всички, а не чак в три. Да, спомням си, че дори съм правила контролни по факса, защото снимахме извън града!

- На 18 години в Мексико, сама в чужда страна, имаше ли чувството, че някой иска да злоупотреби с теб, не точно в сексуално, а по-скоро в работно отношение?
- Майка ми казва, че едно от нещата, с които съм имала късмет в живота е, че не си давам сметка за злото. Това, което си спомням е, че когато някой ми подадеше ръка, не исках да я пускам, защото се чувствах самотна, имах това усещане, но мисля, че това ме научи да бъда независима.

- Губила ли си почва под краката си?
- Разбира се! Аз съм интровертна, затворена, така че ми беше трудно да съм център на вниманието. Бях на 15 и снимах теленовела, сериал, освен това изнасях концерти всеки уикенд и ходех на училище. Заради всичко това понякога дори не знаех къде съм и всичко ме дразнеше. Не разбирах защо ако отида на кафе, всички трябваше да се ступват около мен и трябваше да излизам през задната врата; прикривах лицето си с косата, не можех да понасям дори майка ми, всичко ме дразнеше, наистина. Но с времето научих колко е хубаво хората да те обичат.

- Какво означаваше за теб бившата ти група "Кафе Морено"?
- Мечта на баща ми, който искаше двете му дъщери да пеят.

- Кой е най-ужасният слух, който са пускали за теб?
- Известно време живях в Германия и твърдяха, че там съм родила и изоставила дете. Това ме засегна много дълбоко, защото една от най-големите ми мечти е да стана майка., но Бог все още не ми е дал тази възможност.

- А след теленовелата ("Que Bonito Amor!") какво следва?
- Искам да се отдалеча за известно време от телевизията и бих искала да правя кино, но на испански, защото това е моят език.

2 коментара:

  1. Обичам, Дана Гарсия !!! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Obicham Danna ! Publikuvaite poveche neshta za neq ♥

    ОтговорИзтриване

Коментирай тук!