вторник, 30 април 2013 г.

Като дете Марджори де Соуса си играела на учителка

Детството на Марджори де Соуса е много специално за нея, тъй като й е оставило куп хубави спомени, белязали живота й.

"Имах много хубаво детство, родителите ми винаги са се старали да ни осигурят хубав живот на двамата с брат ми. Мисля, че всеки спомен ме е белязал. Един от тях е, че баща ми си играеше много с мен и се маскираше, опъвахме палатка в гаража на къщата и играехме, готвихме, това оказа голямо влияние върху мен."

Марджори винаги си играела на учителка, тъй като искала да е голяма, а в училище била най-спокойното дете и с отлично поведение.

"Исках да съм голяма, играех си на учителка, чувствах се голяма. Беше смешно, защото в училище бях най-спокойната и когато учителите излизаха от стаята ме оставяха начело и аз наблюдавах кой се държи лошо, записвах всички в един черен списък."

Любимите лакомства на актрисата били "шоколад и желирани бонбони, все още са един от греховете ми".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!