четвъртък, 4 април 2013 г.

Химена Дуке с нова визия и в очакване на следващия си проект

Веднъж приключила със снимките на последната си теленовела "Смело сърце" ("Corazon Valiente"), Химена Дуке реши да промени външността си, за да се освободи от образа на героинята си Саманта. Така бившата блондинка вече е брюнетка.

"Всеки път, когато приключа някоя теленовела, още не са ми казали "край" и аз вече съм във фризьорския салон и си променям цвета на косата. Това е начин да изляза от ролята. Така се отърсвам и ставам отново Химена Дуке, забравям онова, което съм правила досега, защото след като толкова време си играл един персонаж, самият ти се променяш. Така че, когато се погледна в огледалото и изглеждам различно, се чувствам малко отново "като себе си", разказва актрисата.

Химена, която наскоро приключи и дългогодишната си връзка с Карлос Понсе, в момента се наслаждава единствено на компанията на сина си.

"В момента свиквам да бъда сама, да се самоопозная, да изживея много неща, които не съм изживявала, които не съм имала възможността да изживея. Дори не си мисля за мъж. Мисля, че с мъжа, който имам у дома, който е моят син, имам всичко. Физиката е без значение, мисля, че когато се появи подходящият, човек го разпознава, защото му е изпратен от Бог."

И така спокойно, Химена очаква следващия си проект, а междувременно запълва времето си с учене.

"Очаквам Телемундо да ми съобщят кой ще е следващия ми проект, тъй като имам договор с тях. Остават ми още два проекта с компанията, така че в момента чакам. Не мързелувам у дома. Вземам уроци по английски, по актьорско майсторство на английски и испански, танци."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!