понеделник, 8 април 2013 г.

Ана Лусия Домингес: "Имам привилегията да работя това, което обичам"

Родена преди 29 години в Богота, Ана Лусия Домингес продължава да влага в кариерата си толкова енергия, колкото и когато едва на 9 започва работата си като актриса в сериала "Бащи и синове".

Омъжена за актьора Хорхе Карденас, колумбийката получава първата си главна роля на 15-годишна възраст и предизвиква полемика в родината си. Критиците дори сравняват героинята й Антония от "Красиво момиче" ("Hermosa Nina") с Лолита на Владимир Набоков. От този момент решава да се посвети сериозно на актьорската професия и поема по път, изпълнен с успехи като "Трима братя, три сестри", "Жестока любов" и "Измамница". В момента във Венецуела се излъчва и най-новата й теленовела "Бандитките", чиито снимки все още продължават в същата страна.

Освен като актриса, Ана Лусия се изявява успешно и като модел (последната й фотосесия за
списание Soho Колумбия е повече от впечатляваща) и като дизайнер и разпространител на собствена марка джинси, носеща нейните инициали ALD.

- Как те приеха венецуелците?
- Много добре. Сформирахме една страхотна групичка. Това са хора, които когато ги видиш за първи път, имаш усещането, че се познавате от цял живот. Мисля, че ще си останем приятели завинаги.

- Освен актриса си също и модел...
-  Да, макар че за мен моделството е конюнктурно. Появявам се в тези списания, защото съм актриса и защото някоя теленовела има голям успех и ме признават заради работата ми. Но се забавлявам. Най-вече с последната ми кампания за списание Soho, която беше осъществена, за да подпомогне превенцията на рака на гърдата. Благодарение на Бог, имам външност, която мога да използвам, за да кажа "трябва да се грижите за себе си". От друга страна, темата за моделството е свързана с моята марка джинси ALD и нейното промотиране.

- Ти ли правиш дизайна на джинсите и къде се продават?
- Да, разбира се! Правя дизайните във всеки свободен момент, на път или у дома. Рисувам ги и си ги представям, вдъхновена от нещо, което съм видяла. Продават се много добре. Първата колекция беше разпространена в САЩ и сега в Колумбия. Бих искала да я донеса и във Венецуела.

- А кога си почиваш?

- Сега! (смее се). От 20 години се снимам в теленовели. Първия път, когато спрях беше, за да се подготвя за един филм, който се казваше "Gringo Way", защото трябваше да усъвършенствам английския си. Не обичам да спирам, не обичам да си почивам. Предполагам, че ще го направя, когато имам бебе. Вчера снимахме в Ла Гуайра и се чувствах фантастично. Красив пейзаж, чудесен климат, сякаш бяхме на разходка. Наслаждавам се толкова, че дори не гледам на това като на работа, а сякаш ми плащат, за да се забавлявам. Аз съм благословена, имам привилегията да работя това, което обичам.

- С една толкова успешна международна кариера, как успяваш да поддържаш връзката със съпруга си?
- Дори и не си помислям Хорхе да отиде да снима теленовела в Маями, а аз да остана в Каракас. Когато се случи това, връзката приключва. Благодарение на Бог до момента винаги сме имали възможност да избираме и да си кажем "днес за теб, утре за мен". Така винаги сме успявали да развиваме кариерите си заедно, това е идеята.

- Работихте заедно в "Измамница" ("La Traicionera")...
- Да, и беше много забавно. Тъкмо се бяхме върнали от Маями, където снимах "Жестока любов", когато на него му изникна новелата. В този момент аз се колебаех между един проект в Маями и един в Колумбия и реших, че ще направя този в Колумбия, защото той беше там. Точно отрицателната роля, която ми бяха предложили беше в "Измамница". Беше много вълнуващо, нещо различно.

- Разпознават ли ви на улицата?
- Мен не толкова. Него го разпознават и ми казват "може ли да ни снимаш заедно?". Това ми харесва. Понякога на Хорхе му става неприятно и им казва "тя също е актриса" (усмихва се).

- Кое беше най-сложното при снимките на "Бандитките"?
- Темата с конете. Фабиола язди постоянно и си устройва състезания със сестрите си. В началото това ни беше много трудно, макар че първата седмица ни заведоха в един чифлик и всяка си избра коня, с който се чувства най-добре.

- В "Трима братя, три сестри" също язди, сякаш ти е писано да работиш с коне...
- И знаеш ли? Харесва ми! Струва ми се страхотно. Тези животни са невероятни. И тук има някои наистина красиви. Този на Даниела Баскопе е кобила албинос, има сини очи и бял косъм. Изглежда като коня на Барби (смее се).

- Какви проекти имаш след "Бандитките"?
- Направиха ми едно много интересно предложение в Мексико, макар че все още няма нищо конкретно. В Колумбия, благодарение на Бог, винаги има много работа и много интересни неща. А, също ще участвам в колумбийската модна седмица с ALD.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!