петък, 5 април 2013 г.

Кармен Виялобос никога не лъже

С доста по-различен външен вид напоследък се появява и актрисата Кармен Виялобос. Колумбийката подстрига дългата си коса за новата си роля на агент под прикритие Леонор Байестерос в продукцията на Телемундо "Господарят на небето" ("El Senor de los Cielos"). Студена по характер, но едновременно с това солидарна, героинята й Леонор е добросърдечен човек, който пази дълбоко в себе си множество физически и емоционални травми. Какви обаче са тайните, които крие актрисата Кармен Виялобос, чуйте от нея самата в следващото интервю.

- Най-добрия момент от живота ти?
- Когато съм с майка ми.

- Най-срамния момент?
- Когато си помислих, че ми искат автограф, а всъщност просто ми подаряваха един бележник.

- Кое е най-голямото ти съкровище?
- Определено майка ми.

- Какво те разплаква?
- Несправедливостта.

- Коя е най-лошата лъжа, която си изричала?
- Аз не лъжа... аа, да, когато казвах на майка ми, че ще бъда навън само до 12 вечерта.

- А най-добрия комплимент, който са ти правили?
- С такъв крак, за какво ти е другия.

- Кое е най-дръзкото място, на което си правила любов?
- Уф, няма да кажа, нееее.

- Къде би искала да живееш, когато се пенсионираш?
- Не знам все още, но бих искала да е близо до плажа.

- Кога ти беше първия път?
- На около 20... когато ми извадиха мъдреците.

- Стълби или асансьор?
- Стълби.

- Кое е първото, което си сапунисваш, когато се къпеш?
- Със сапунчето... коремчето (смее се).

- Как би искала да напуснеш този свят?
- В мир като всички.

- Платоничната ти любов?
- Джони Деп, обожавам го...

- Идеалната среща?
- На хубаво място, с музика, където ще мога да танцувам цяла нощ, докато ме заболят краката.

- Какво би си купила, ако спечелиш от лотарията?
- Много неща... и мисля, че една фондация за животните.

- Пишкала ли си в басейн?
- Да, когато бях малка; сега като голяма не, заклевам се.

- Хамбургер, плод или зърнена закуска, когато си гладна?
- Плодче.

Истинско име: Йорли дел Кармен Виялобос Бариос
Дата на раждане: 13 юли 1983
Място на раждане: Баранкия, Колумбия.
Възраст: 29 години.
Професия: Актриса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!