понеделник, 22 април 2013 г.

Сулейка Ривера се раздели с бащата на сина си

Докато всички очакваха, че следващата новина, свързана с актрисата Сулейка Ривера и баскетболистът от NBA Хосе Хуан Бареа ще бъде обявяването на тяхната сватба, двойката обяви своята раздяла. Пръв стори това Хосе Хуан, като изпрати официално съобщение до медиите.

"Разбирам, че личният ми живот трябва да остане само за мен, но тъй като в медиите се появиха коментари, описващи реалност, която не съществува, реших да обърна внимание на ситуацията и да изразя мнение по въпроса. Сулейка и аз не сме заедно от известно време. Въпреки това поддържаме здравословна комуникация заради доброто на нашия скъп син. Възхищавам се и уважавам Сулейка като жена и майка на моето дете и това винаги ще бъде така. Ние сме възрастни и зрели хора и заради това вярвам, че преди всичко наш приоритет ще остане доброто на сина ни и чак на второ място, успехът на кариерите ни.

Оценявам интереса на феновете и на медиите към личния ми живот, но настойчиво ви моля да уважите личното ми пространство и да ми позволите да запазя интимността на промените, които ми поднася живота. Винаги ще ви нося в сърцето си."

Малко по-късно, Сулейка, също предостави своята гледна точка на медиите.

"Мислех да не давам изявления по повод на информацията, която се появи в медиите днес. Все пак, изправена пред това прессъобщение, публикувано преди няколко часа и неотговарящо на моята истина, не ми остава друга опция освен да изразя мнението си по темата.

От момента, в който започнах снимките на теленовелата "Росарио", не минаваха и две седмици без да отида в Минесота, място, което считах за мой дом, заедно с бащата на сина ми.

Включително прекарах Коледа заедно с тях, възползвайки се от ваканцията от снимките на теленовелата, също както и във всеки друг момент, в който бях свободна.

Като жена, винаги съм мечтала да имам семейство и затова винаги съм се борила упорито да го постигна. При все това, животът понякога ни повежда по мистериозни пътища и поради някаква причина, която само Бог знае, нещата не се получават, както ни се иска.

Остава ми огромното удовлетворение, че като жена и като майка дадох всичко от себе си за нашето щастие. Но това е работа за двама. Животът продължава, а аз оставам с гордо вдигнато чело и с увереността, че скоро всичко това ще отмине.

Винаги съм била работлива, решителна и смела жена. Този път няма да бъде изключение, защото вече не съм само Сулейка, сега сме Сулейка и Себастиан Хосе. Синът ми е най-хубавият подарък, който ми е правил животът и е моторът, който ми дава сила да продължавам да работя за нашето бъдеще и за нашето добруване.

Синът ми винаги е бил, е и ще бъде мой единствен приоритет, смисълът на живота ми и причината, поради която ще продължа да се боря.

Благодаря на медиите за интереса и само ви моля да уважите болката и интимността на личния ми живот."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!