понеделник, 20 май 2013 г.

Джесика Мас: "Надявам се, че нямам нищо общо с Дулсе"

Гледаме я всеки следобед като алчната Дулсе, готова да премахне всеки от пътя си в теленовелата "Призракът на Елена". Какво е общото между нея и актрисата, вдъхнала живот на персонажа - красивата пуерториканка Джесика Мас, разберете сами от следващото интервю.

- Как Джесика Мас стана актриса?
- Точно завършвах следването си по журналистика и започнах практика в един телевизионен канал. Там ми дадоха шанса да участвам в комедийни скечове на живо в програма, която се излъчваше по обед.

- Лесно или трудно се навлиза в света на телевизията?
- Зависи от много неща. Аз например винаги съм мислила, че човек трябва да е добре подготвен. Очевидно този, който върши добре работата си, винаги ще работи, но от друга страна съществува факторът "късмет" и от трета, това да имаш добри контакти в тези среди.

- Как подготвяш персонажите си?

- Първо развивам биографията им (от къде идват, какви са семействата им, конфликти и пр.). След това се опитвам да намеря неща в мен, по които си приличаме с персонажа и накрая се водя от начина, по който мисли и чувства той.

- Мислиш ли, че физиката е жизнено важна за успешна кариера в телевизията?
- Важно е, когато се търси определен стил и ти го имаш, така че в началото това е на 50% в твоя полза, но след това трябва да се докажеш.

- Какво притежава Джесика Мас, с което е успяла да постигне всичко в кариерата си?
- Отдаденост и отговорност. Аз съм актриса, която се посвещава изцяло на работата си.

- Какво според теб е значението на думата "актьор"?
- Живот. Наслаждавам се на всеки персонаж, който изпълнявам, защото ми позволява да дам живот на личност, която не съм аз.

- Какво очакваш от кариерата си?
- Да продължавам да се развивам крачка по крачка както досега и да научавам все повече неща, за да играя по-добре ролите си.

- Вярваш ли в призраци? Някога случвало ли ти се е нещо странно?
- Да. Като малка виждах много странни неща, което сега ми се случва рядко, но определено виждах бели силуети, които понякога се движеха и не знаех дали са плод на въображението ми или нещо друго, но ги виждах. Затова всеки път, когато слушам истории за призраци им вярвам.

- Какво мислиш за самоубийството?

- Това е много деликатна тема. Струва ми се много тъжно и винаги мисля за нещата, които вероятно минават през ума на хората, които извършват самоубийство. Трябва да са прекалено потиснати, тъжни, да чувстват болка и безсилие пред ситуацията, през която преминават, за да го направят. За мен е много трудно да ви го кажа, но дядо ми се самоуби на 94-годишна възраст, след като преживя четири инсулта за една година, след които оцеля, затова винаги се питам защо са го сторили, какви причини са имали.

- Имаш ли нещо общо с Дулсе?
- (Усмихва се) Надявам се, че не... макар че да, единственото, което ме свързва с нея е постоянството, това винаги е било типично за мен.

- Дулсе се възползва от красотата си пред мъжете. Ти правиш ли го?
- Очевидно, когато не познаваш мъжете, кукичката трябва да е външния вид, но мисля, че чарът на човека е това, което ги привлича всъщност.

- Каква е Джесика Мас извън камерите?
-  Аз съм много посветена на семейството си, обичам да бъда домакиня, да се грижа за мъжа ми по традиционния начин. Възпитана съм в много солидно семейство, но това не ми пречи да бъда весела и дръзка.

- От известно време със съпруга ти Рамиро Фумасони, който също е актьор, живеете в
Мексико. Каква е причината?
- Причината е, че Рамиро дойде да снима теленовелата "Vivir a Destiempo". Аз също имам въпроси за урежданев Мексико, но те се бавят, така че за момента само придружавам съпруга си. Ние сме големи приятели, имаме си много доверие и ни харесва да бъдем заедно.

- Ревнива ли си?
- Не, имаме си голямо доверие. Всъщност ми харесва да го гледам как работи, аз съм му фен номер 1. Спомням си, че когато гледах сцената, в която щяха да се целунат за първи път с Едит (Гонсалес), се развълнувах много, защото не го виждах като Рамиро, а като Алехандро Монрой.

- Женени сте от 12 години, но още изглеждаш много влюбена...
- Аз съм много влюбена и се гордея със съпруга си! Той е много красив мъж.

- Имало ли е професионална ревност между вас?
- Не, никога. Ревността е нормална, но между нас не. Както ти казах, ние сме добри приятели, в действителност, когато трябва да се явяваме на някакъв кастинг, се консултираме помежду си, за да знаем как да го направим най-добре; подкрепяме се във всеки момент. Когато започвах и ми вървеше добре, Рамиро винаги ме подкрепяше, никога не ми е правил спънки, винаги е бил чудесен партньор.

- Как се запознахте?

- Често пътувах между Пуерто Рико и САЩ, за да участвам в една телевизионна програма. Един ден отидох с приятелка в един ресторант в Маями и там се запознахме. Влюбих се мигновено. Започнахме връзка от разстояние, докато той не ме помоли да остана при него.

- Мислиш ли да станеш майка?
- Да, вече сме го планирали за тази година или може би за следващата. Това е нашият най-скорошен план.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!