понеделник, 20 май 2013 г.

Аарон Диас: "Ролята на баща е най-добрата ми роля"

По време на снимките на реклама на марка газирани напитки, Аарон Диас коментира, че от всички роли в живота му, никоя не е по-голяма от тази на баща.

"Тази роля ме беляза, научих много за кратко време. Открих, че да бъда баща е най-прекрасното и чудесно нещо, което съществува и че чак когато го изживееш на собствен гръб си даваш сметка за много неща и за измеренията на тази любов, която е уникална", коментира Аарон.

"Вече умея да сменям пелени и да ставам рано, за да се грижа за Ерин; за щастие ми се падна прекрасна жена, която има вроден майчински инстинкт и ме учи; успяхме да се организираме много добре, за да се грижим за нея."

В професионален аспект Аарон не харесва монотонността и затова винаги търси новото в кариерата си.

"Обичам хората да ме познават заради различни неща, отегчавам се да правя едно и също постоянно, заради това се стремя да изследвам онова, което не познавам, за да се науча и да знам кое е за мен и кое не."

"Забавно ми е да се променям, етикетите не важат за мен, аз съм това, което правя в този момент. Аз съм актьор, който вече е правил кино, телевизия, театър и дори реклами. Днес съм футболист, утре - галан от теленовели и дори певец; просто се водя от инстинктите си и се чувствам щастлив, че имам привилегията да опитвам тези възможности и да бъда сред хората."

И макар че няколко различни марки търсят актьора като рекламно лице, той е наясно, че дължи това на имиджа си.

"Аарон Диас като марка промотира здраве, радост, любов и хуманност, не ми харесва да се забърквам в скандали, аз съм спокоен човек и това искам да предам на хората; харесва ми да давам пример и съм горд да кажа, че поддържам чист имидж и затова различни марки ме търсят да ги представям, защото в личния ми живот обичам да играя на чисто."

В последната си работа Диас се превъплътява във футболиста Орибе Пералта в нова кампания на Пепси, която ще бъде лансирана в началото на юни. Освен това, наскоро той подписа ексклузивен договор с Телемундо и е в очакване да започнат снимките на новата му теленовела "Santa Diabla", в която ще си партнира с Габи Еспино.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!