четвъртък, 16 май 2013 г.

Флоренсия де Сарачо е бременна

Флоренсия де Сарачо потвърди, че очаква първото си дете три седмици след като се омъжи за бизнесмена Сантяго де Агире в Акапулко.

"Вече съм бременна, все още не съм ходила на лекар, затова не исках да казвам нищо, но тъй като ме разкриха, го казвам. Бременна съм едва от 3 седмици, което е нищо и едва утре ще ходя на лекар и ще знам какво е положението", заяви актрисата от теленовели като "Когато се влюбиш".

Това бебе се появи в най-подходящия момент, тъй като Флоренсия ще приключи снимките на последната си теленовела "Жената от Вендавал" ("La Mujer del Vendaval") на 24 май.

"Много съм щастлива, вече си представям как ще декорирам стаята на бебето, дори мислено организирам кръщенето му, направо съм полудяла, тъй като сватбата мина толкова бързо и изпаднах в нещо като следсватбена депресия, сега с бременността и бебето наистина съм щастлива."

Актрисата заподозряла, че е бременна, когато често започнали да й се прияждат различни неща.

"Направих си тест за бременност от онези, които се продават в аптеката и излезе положителен. Направих си четири теста, а след това и кръвен, който също беше положителен и съобщих на Сантяго."

1 коментар:

Коментирай тук!