понеделник, 6 май 2013 г.

Ана Бренда Контрерас потвърди, че се е омъжила

Един месец след като се появи новината за тайната сватба на Ана Бренда Контрерас с тореадора Алехандро Амая в Лос Анджелис, актрисата най-накрая потвърди достоверността й.

"Исках да имам подпис, да имам документ, защото за мен да живея с някого е много важно решение, никога преди не го бях правила и не ми струва, че е решение, което трябва да се взема с лекота; това е обвързване и на мен много ми харесва, не е нещо, което е станало просто така; планирахме го много добре преди това, имахме шанса да го направим и си казахме какво по-добро от това да го направим там."

Ана Бренда признава, че да бъде омъжена е най-хубавото, което й се е случвало: "Изведнъж започнаха да ме наричат госпожо, тази роля ми харесва и й се наслаждавам максимално; благодарение на Бог имам до себе си много уверен човек, много интелигентен, който иска аз също да се реализирам."

След като приключат снимките на последната й теленовела "Неукротимо сърце" ("Corazon Indomable"), актрисата ще се отдалечи за известно време от камерите, за да се наслади на любовта със съпруга си Алехандро Амая, но в никакъв случай няма да изостави кариерата си. "Вероятно ще напусна Мексико за няколко месеца и след това ще се върна с огромно желание, не се оттеглям, нищо подобно, но истината е, че сега имам някои ангажименти у дома, които трябва да изпълня и може би ще подбирам по-внимателно следващите си проекти."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!