сряда, 22 май 2013 г.

Уилям Леви предпочита да не използва дубльори в "Бурята"

Уилям Леви призна, че се чувства като истински "войник" по време на снимките на новата си теленовела "Бурята" ("La Tempestad"). Актьорът е приел толкова сериозно ролята си на капитан Фабре, че дори не желае да използва дубльор за рискованите сцени в открито море.

"Изобщо не сме използвали дубльора, с който разполагаме. Горкият не можа да работи много", коментира Леви през смях.

Причината за това е, че голяма част от сцените изискват специфични умения, които се оказва, че актьорът има още от малък.

"Снимаме сцени с мен под вода. Аз имам подготовка за това, тъй като съм израснал в морето.
Умея да си сдържам дъха за дълго време. Когато бях дете правихме скокове във вода."

Освен морските сцени, кубинецът реализира сам и всички нужни екшън сцени, престрелки, боеве и пр. "За мен тези сцени са много забавни; харесва ми да правя подобен тип неща."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!