четвъртък, 20 юни 2013 г.

Тайните на Кармен Виялобос за хубаво тяло


Кармен Виялобос уверява, че работи усилено, за да се поддържа хубава отвън и отвътре, тъй като не всичко при нея е генетика.

"Трябва много да внимаваш с храната, да спортуваш, да пиеш много вода и да хидратираш кожата си. Да кажем, че всичко е сбор от няколко неща", споделя актрисата.

Танците са й помогнали много, за да бъде по-стегната.

"Заснех един сериал в Колумбия, в който ми се налагаше много да танцувам. Става въпрос за един стил, който е специфичен за нашия район, за крайбрежието, нарича се чампета и е много чувствен танц."

"Да кажем, че това ми помогна много да вляза във форма, но откакто съм със Себастиан (Кайседо), много харесвам спорта. Започнах да обичам да правя упражнения, в един момент усещаш ползата и си казваш: "Това действа, по-стегната съм"."

Освен това, Кармен разполага със собствен треньор. "Не съм любителка на салоните, но за да не ми е толкова трудно да ходя, си наех личен треньор, който се грижи да изпълнявам цялата си програма и да поддържам тялото си. В неделя ям каквото искам; това е денят, в който ми е позволено да ям всичко, което пожелая; не се ограничавам. Нещо повече, мисленето е много важно. Смятам, че ако си мислиш, че ще надебелееш, наистина надебеляваш. Така че, ако ще ядеш нещо, не се упреквай."

Кармен използва професионални грижи и за поддържането на кожата си. "Темата за лицето е много специална, защото имам доста чувствителна кожа. Имам личен дерматолог; кремовете и серумите, които използвам са специални, защото понякога ми излизат пъпки от гримовете, но това е нормално. Освен упражненията, си правя и масажи."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!