понеделник, 17 юни 2013 г.

Габриел Порас би простил изневяра


Габриел Порас, който изпълнява ролята на неверния полицай Марко Мехия в сериала на Телемундо "Господарят на небесата" ("El Senor de los Cielos"), уверява, че е прощавал и би простил изневяра, тъй като не вярва във верността, а в лоялността.

"Да, категорично, прощавал съм и пак бих простил. Наблюдавам животинския свят, животинското царство, към което принадлежим и си давам сметка, че моногамията е наистина сложно нещо, още повече в тези времена", споделя Габриел, който в реалния живот е женен за актрисата Соня Смит.

"Баба ми и дядо ми бяха заедно през целия си живот, живяха 80 години и знам от достоверен източник, защото и двамата ми го казаха, че накрая вече не са се обичали толкова. Родителите ми се разведоха, а аз самият съм имал повече от една сексуална партньорка. Струва ми се, че хората от моето поколение имаме повече от един сексуален партньор, което означава, че моногамията вече не е толкова сигурна."

"Предпочитам лоялността пред верността. Аз съм повече като (Габриел) Гарсия Маркес."

Габриел разкрива оше, че в професионален план му остава още едно предизвикателство. "Бих искал да работя на американския пазар. Иска ми се да работя на друг език. Този тип неща все още предстоят. Дано да го постигна; ако не, няма нищо."

А с кого би се радвал да работи на американския пазар? "Желания да искаш, много ми харесва Чарлийз Терон, струва ми се много отдадена на работата си. Бих се радвал да работя с Мерил Стрийп (не ме интересува разликата във възрастта). А, и онази французойка, (Марион) Котийар, много е добра!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!