четвъртък, 20 юни 2013 г.

Ана Лайевска, една дама, влюбена в инженер


Телемундо се подготвя за премиерата на новата си теленовела "Дамата и работникът" ("Dama y Obrero"), която ще се състои идния понеделник, 24 юни. Главните роли са поверени на Ана Лайевска и Хосе Луис Ресендес.

В тази класическа любовна история Ана изпълнява ролята на Игнасия, млад инженер от Бевърли Хилс, която работи в строителна компания.

По-голямата част от снимките протичат в Маями, но за някои сцени екипът пътува до Лос Анджелис, където се развива действието на историята.

- Ана, разкажи ни за актьорския екип, с който работиш в "Дамата и работникът".
- Разполагаме с невероятен актьорски екип. Вярвам на сто процента в колегите си. Всеки ден идвам на снимки напълно сигурна, че нещата ще се получат страхотно. Подкрепяме се и сме напълно отдадени на историята, на героите, грижим се един за друг. Заобиколена съм от отлични актьори и това винаги е голямо облекчение.

- Какво можем да очакваме от сценария на Хосе Игнасио "Часкас" Валенсуела?
- На мен ми се струва, че това е една обикновена, лека история, една приказка. Опитваме се да възстановим жанра на класическата теленовела, което ми се струва чудесно, защото това е истинската теленовела. За Телемундо съм се снимала в няколко проекта, които са нещо като
различни поджанрове, а "Дамата и работникът" е теленовела, която съм убедена, че ще накара много хора да мечтаят, ще ги забавлява и се надявам, че ще се влюбят в историята, в героите, в романтичната двойка. "Часкас" е свършил чудесна работа. Той се справя отлично с жанра.

- Как се подготви за персонажа си?
- Помогна ми приятелят ми, който е инженер. Каза ми как мислят инженерите, как гледат на живота, как разрешават проблемите, какво виждат, което не виждат другите. Тяхната мисъл е силно структурирана, говорят нещата по инерция и знаят за колко квадратни метра колко материал е нужен. Отидох с него на няколко строежа, за да видя как ги правят.

- Имаш ли някой кино проект?
- Да, ще заснема специално участие в един проект за живота на Кантифлас и ще мога да се прибера в Мексико. Участието ми е съвсем кратко, ще изпълня ролята на Мирослава, дивата на киното. Истината е, че за да направя тази теленовела, отхвърлих четири проекта в киното. Предложиха ми главната роля в проекта за живота на Кантифлас, тази на съпругата му, но ти знаеш как точно когато започваш нещо ново, изниква всичко накуп. 10 месеца не правих нищо и сега в началото на юли започват всички филми.

- Всички врати се отварят по едно и също време...
- През цялото време ми говорят за различни неща, но или не мога заради ограниченията по  договора ми (с Телемундо), или проектът не ми харесва и предпочитам да не го правя, но
благодарение на Бог предложения никога не ми липсват.

- А театъра?
- Бих се радвала, но предложенията, които ми отправиха, не ми харесаха. В Мексико ми предложиха четири или пет постановки, на които отказах. Предпочитам да правя по-класически театър, като например Тенеси Уилямс или Артър Милър, този тип постановки.

- А какво ще ни разкажеш за приятеля ти?
- Че го обичам много, обожавам го, той е невероятен човек, заедно сме отскоро, но съм изключително влюбена и се чувствам пълноценна и щастлива. Заедно сме от четири месеца и благодарение на Бог не е актьор, така че съм щастлива.

- В теленовелата двама мъже ще се карат за теб...
- Да, но само в рамките на художествената измислица. Онзи ден смятах колко пъти съм се женила "наужким" и излезе, че съм имала 19 сватби.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!