вторник, 18 юни 2013 г.

Хуан Пабло Яно: "Аз съм баща-майка"


Като естествено продължение на вчерашната тема за актьорите-бащи, ви предлагаме едно любопитно интервю с колумбийския актьор Хуан Пабло Яно, познат ни като Уолтър от теленовелата "Призракът на Елена".

В реалния живот той е женен за актрисата Каталина Гомес, с която има две деца - Виолета (на пет години и половина) и Матиас (на четири).

След последната си теленовела за Телемундо "Петзвезден романс" ("Una Maid en Manhattan"), в която изпълнява ролята на Бруно, Хуан Пабло се завърна в Колумбия и живее със семейството си в родния си град Меделин.

- Хуан Пабло, разкажи ни какво означават децата ти за теб?
- Децата ми са прекрасни, най-хубавия подарък, който са ми дали Бог и животът, те са смисъла на съществуването ми, моя мотор за всичко, което правя. Те са безусловни в любовта си, носят ми прекрасни неща всеки ден, всяка секунда. За мен няма нищо по-хубаво от децата ми, никога няма да съжалявам, че ги имам.

- Мислил ли си да имаш още деца или фабриката вече е затворена?
- Не, фабриката не е затворена. Тя е окончателно затворена. Когато синът ми беше на един месец, си направих вазектомия, аз съм за вазектомията. Мисля, че е добре, когато човек е решил колко деца иска да има. За мен перфектното число беше две и бях благословен да имам две деца: момче и момиче.

- Каква е Виолета?
- Тя е като възрастен човек в тялото на дете, струва ти се, че душата й е на много години, дори векове, впечатляващи са нещата, с които ти излиза. Тя е дете, което те изненадва с коментарите си, изключително е активна. Контактува с големите непрекъснато, щастлива е, тя е танцьорка, артистка и спортистка. През цялото време иска да се учи и да взаимодейства със света.

- А Матиас?
- Той е като самоук учен, много е сладък, има силен характер, знае какво иска и накъде е тръгнал. Погледът му е такъв, че си казваш: "това дете знае какво иска от живота". Тези дни ни изненада, защото започна сам да си пише името, учейки се само като гледа какво прави сестра му. Постоянно прави такива неща. Интересува се от неща, за които човек би си казал, че не са интересни за дете на неговата възраст. Харесва му музиката и също има тази артистична жилка. Изкуството тече във вените и на двамата.

- Какъв е Хуан Пабло Яно като баща, учител, наставник?
- Вярвам в семейството като мотор на обществото. Вярвам, че едно здраво семейство е единственото, което може да излекува този свят от болестното състояние, в което се намира. Вярвам, че всичко тръгва оттам. Вярвам, че децата трябва да бъдат възпитавани с отговорност към бъдещето, да бъдат полезни, да търсят доброто, да уважават останалите, да уважават живота и да уважават земята.

Аз съм баща-майка. Единственото, което не съм правил е да ги кърмя. Активен съм във възпитанието им и у дома. Никога не съм се ограничавал само в ролята на бащата, който носи парите у дома и толкова. Не. Сменял съм пелени, давал съм биберони, водя ги на училище, присъствам на различни мероприятия. Благодарение на Бог, имам професия, която ми го позволява и ми дава време за това. Винаги, когато не снимам правя това, тези семейни неща, които ми харесват и ме вдъхновяват, харесва ми да гледам как растат децата ми и се радвам, че мога да го правя без да изоставям професионалния си живот.

- Какви проекти ти предстоят?
- Отделям повече време на семейството ми, след като дълго време бях в чужбина. Сега съм в Меделин, радвам се на града, който се възстанови след толкова много страдания и бих искал да се възползвам от възможността да поканя читателите да посетят този град, който лети. Искам децата ми да живеят в едно голямо и сплотено семейство тук, откъдето произхождат родителите им и освен това имам бизнес тук в Меделин. Искам да играя в театъра, защото го уважавам много и не искам да бързам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!