понеделник, 10 юни 2013 г.

Ванеса Посе: "Много съм проклета"

Ванеса Посе е родена в Каракас, Венецуела, на 12 март 1990 година. От съвсем малка работи като модел и това й отваря вратите към актьорската професия. След кратка, но успешна кариера в няколко теленовели в родината си, се премества в Маями, САЩ, където още на първия си кастинг за Телемундо получава централна роля в една продукция, която прикова вниманието на зрителите по света, а именно тази на Елиса Алтамира в "Къде е Елиса?". Следва участие в теленовелата "Аурора", където изпълнява ролята на Виктория Хътън и си партнира с Еухенио Силер. Химията между двамата е забележителна и в много моменти засенчват дори главната двойка.
Последната роля на Ванеса е като Ема Аройо в "Смело сърце", отново на Телемундо. Там тя играе биполярна жена, която успешно манипулира всички около себе си.

- Ванеса, разкажи ни как започна кариерата ти?
- Започна в Каракас, в младежки сериал на име "От все сърце"; след това участвах в теленовелата "Обърни се да се влюбиш" - и двете продукции на Веневижън. Малко след това семейството ми реши да се премести в САЩ, а аз се установих в Маями, за да пренеса кариерата си на международно ниво, което постигнах с ролята ми на Елиса от теленовелата "Къде е Елиса?" на Телемундо.

- Кога откри таланта и страстта си към актьорството?
- От малка исках да стана актриса и родителите ми винаги са ме подкрепяли. Признавам, че като дете успявах да получа това, което исках, благодарение на малко актьорска игра (усмихва се).

- От кого си наследила артистичния си талант?
- В семейството ми никой не е от тези среди, но всеки е артист в това, което прави. Гледам на моето като на подарък от живота.

- Освен актьорството, какво друго ти харесва или мотивира?
- Обичам модата и бих искала да уча моден дизайн.

- В кой тип роли смяташ, че си по-силна и защо?
- Имала съм възможността да играя различни роли. Благодарение на Бог, с всички се справих добре, но винаги съм казвала, че да бъда лошата или лудата в историята ми харесва повече, защото е много интересно да правиш неща, които в реалния живот не се правят.

- Смяташ ли, че работата ти е трудна?
-  Мисля, че когато човек обича това, което прави, може да преодолее всяка трудност. Логично, това е една доста сложна професия, но пълна с хубави неща, а признанието на хората е най-добрият подарък.

- Ще споделиш ли с нас някоя интересна история от работата ти?
- Има много такива. Благодарение на Бог, всяка работа и всеки човек, с когото съм работила са ми давали много нежност. Много специални спомени пазя от финала на "Къде е Елиса?"; целият екип се пови на снимачната площадка по време на последната ми сцена и ме аплодираха, подариха ми цветя и ми казаха много красиви думи; този момент никога няма да го забравя.

- Имаш ли идол в артистичния свят?
- Възхищавам се на много артисти и винаги се старая да се уча от тях, но на никого не гледам като на идол.

- Какви са целите ти?
- Целите ми се основават на откриването на пълното щастие, да върша работата си по възможно най-добрия начин, винаги да помагам на семейството ми, да бъда жена за пример и някой ден да създам семейство.

- Каква си в реалния живот?
- Смятам, че съм прозрачна, скромна и голяма мечтателка.

- Имаш ли някакъв недостатък?
- Много съм проклета и обичам нещата да стават, както аз искам. Признавам, че понякога упорствам само, за да защитя моята гледна точка. Но в същото време съм много чувствителна и лесно се разплаквам.

- Какво те кара да плачеш?
- Всяко нещо може да ме разплаче. Мога да плача от щастие, заради нещо, което съм видяла по новините или просто, защото ми се плаче.

- Имаш ли домашен любимец?
- Не, но умирам да си имам кученце...

- От какво се страхуваш?
- Да бъда сама.

- Имаш ли братя и сестри?
- Да, имам брат-близнак, още един брат на 29 години и 4 полу-сестри от баща ми. Обичам ги всичките.

- Какво правиш през свободното си време?
- Спортувам, ходя на кино, на покупки. Тук в Маями има много неща за правене.

- Кой е любимият ти филм?
- "Тетрадката".

- Прахосваш ли парите?
- Не, малко по малко се уча да ги ценя.

- Коя е любимата ти храна?
- Японската и италианската.

- Пазиш ли някаква диета?
- Не, но ям повече белтъчини и се въздържам от въглехидрати.

24 любопитни факта за Ванеса Посе:

1. Семейно състояние: щастлива.
2. Най-добър приятел: възглавницата ми.
3. Любим дизайнер: Каролина Ерера.
4. Любима кола: тази, която ме взема и ме връща (ха-ха)
5. Любима напитка: вода
6. Любима книга: "Яж, моли се и обичай" на Елизабет Гилбърт.
7. Любим актьор и актриса: Джак Никълсън и Мерил Стрийп
8. Най-труден момент: сбогуванията
9. Най-щастлив момент: когато се събуждам
10. Любим цвят: бял.
11. Любим герой от американската телевизия: Тина Фей
12. Любим герой от телевизията: много колеги
13. Спортът: жизнено важен
14. САЩ: свобода
15. Венецуела: родината ми
16. Политик, когото мразиш: този, който злоупотребява
17. Политик, на когото се възхищаваш: този, който уважава
18. Маями: моят дом
19. Любим ресторант: Sugarcane в Маями
20. Любовта: жизнено важна
21. Лъжата: страхливост
22. Лицемерието: глупост
23. Завистта: загуба на време
24. Религия: Бог

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!