сряда, 17 юли 2013 г.

Според Сандра Ечеверия, латиноамериканците са на мода в Холивуд


За Мексиканската актриса Сандра Ечеверия, филмът "Диваци" на Оливър Стоун беше първия истински успех в така наречената "Холивудска мечта" и то във време, когато латиноамериканските актьори са много търсени и са "на мода" в САЩ, какъвто е случая и с новия й сериал "The Bridge".

"Пристигнах в Лос Анджелис през 2004 и си спомням, че ми казваха: "Много ни харесва работата ти, но искаме да говориш като Ева Лонгория". Когато бях с Оливър Стоун, той ми казваше: "Запази си акцента, харесва ми. Салма говори по същия начин", спомня си актрисата.

Присъединяването й към един проект, какъвто е сериала "The Bridge", който промотира при скорошното си посещение в Мексико, е важно за Сандра Ечеверия, която казва, че се вълнува все повече с всеки епизод, в който участва.

"Аз едва започвам да снимам, чета епизодите без очаквания. Героинята ми се появява в седми епизод и има сцени с актьори като Томас М. Райт, който е методичен актьор, не разговаря с теб, не репетира. Беше много хубаво да го видя как работи, напомни ми на Бенисио дел Торо, който не говори с никого, но когато се отпусне, вече разговаря с всички."

Това, което сега Сандра вижда като нещо естествено, е част от дълъг процес на пълно себеотдаване, дисциплина и толеранс към неуспехите, тъй като пътят, по който е поела, не е никак лесен, подобно на други актьори като Демиан Бичир, Дамян Алкасар или Хоакин Косио.

"Навлизането в Холивуд беше труден процес, защото макар че бях съвсем близо до това да получа ролите, ми казваха: "Много добре, благодаря", а после ги даваха на някоя американска актриса. Сега започват да търсят новата Салма, новата Пас, новата София."

Латиноамериканските актьори получават признание бавно, но Сандра уверява, че телевизионните сериали с актьори от такъв произход започват да се увеличават, благодарение на формата на теленовелата, която привлича все повече зрители в САЩ.

"Напоследък си дават сметка, че латиноамериканските теленовели, като например тези на Univision, бият по рейтинг всички, и телевизионните компании започнаха да мислят как да привлекат цялата тази аудитория. Така започнаха да наемат повече латиноамерикански актьори. София Вергара беше много важна в този процес", добави Ечеверия, като се позова на хитовия сериал "Модерно семейство".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!