понеделник, 15 юли 2013 г.

Хорхе Луис Пила търси нови предизвикателства


Кубинският актьор Хорхе Луис Пила търси нов персонаж, който да го предизвика толкова колкото героят му Алехандро Белтран в "Господарката" ("La Patrona"), теленовелата на Телемундо, в която си партнира с Арасели Арамбула. Според самия Пила, до този момент никога не му се е падал толкова труден, но и толкова дразнещ персонаж.

"Истината е, че не съм фен на Алехандро. Струва ми се нерешителен мъж, малко непостоянен. В много случаи бих се радвал да го видя да действа по различен начин, да бъде по-сигурен. Дори аз самият се дразнех, докато четях сценария!", коментира 41-годишният актьор и танцьор.

"Но винаги съм си мислил, че ако аз го възприемам по този начин, то и зрителите го възприемат така, а като актьор това, което ме интересува най-силно, е да събуждам емоции у хората, да ги карам да чувстват. И колкото и дразнещо понякога, това е, което целя като актьор: по-голямо предизвикателство всеки път. И колкото по-труден е персонажа, по-добре."

"Харесват ми главните роли, макар че никога не са ме привличали глупавите галани. В действителност, обаче, най-сложните и най-интересните персонажи са сред поддържащите роли."

Други аспекти на шоубизнеса, които го привличат са продуцирането и режисурата, макар че Хорхе Луис е категоричен, че никога не би изоставил актьорската си кариера.

"Прекалено много ми харесва актьорството", уверява Пила, който съвсем наскоро написа и продуцира собствен филм на име "Green Life", в който освен това и играе задно с венецуелския актьор Габриел Коронел. Лентата, която е в етап на постпродукция, все още няма насрочена премиерна дата.

Колкото до плановете му сега, когато снимките на теленовелата "Господарката" вече са част от историята, Хорхе Луис уверява, че иска само да си почине, да се отърси от най-дразнещия персонаж в цялата си кариера, за да се посвети на най-важното за него - семейството му.

"Когато не работя ми харесва да бъда със семейството си, да стоя у дома с дъщеря ми, да гледам телевизия, да чета, да излизаме заедно навън. Но за август, вече имаме планове", казва загадъчно.

"Дъщеря ми ще направи актьорския си дебют заедно с мен в един филм, който ще снимаме в Доминиканската република. В момента е в етап на препродукция, така че не мога да издам нищо повече. Но филмът ще ми даде шанс да играя с един от актьорите, които най-много уважавам, някой, с когото винаги съм мечтал да играя."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!