понеделник, 8 юли 2013 г.

Уилям Леви заряза вбесен снимките на теленовелата "Бурята"


Миналата седмица медиите в Мексико масово гръмнаха, след като Уилям Леви изостави вбесен снимачната площадка на теленовелата "Бурята" ("La Tempestad"), в която изпълнява главната роля. Причината - негови роднини не бяха допуснати до него.

Появиха се дори слухове, че актьорът ще напусне продукцията завинаги и започнаха спекулации кой ще заеме мястото му.

По-късно продуцентът Салвадор Мехия даде изявление, в което призна, че Леви се е ядосал, тъй като от месеци не е виждал семейството си, но на другия ден се е върнал на снимачната площадка и за момента не се предвиждат промени, свързани с участието му.

Вече по-спокоен, няколко дни по-късно Леви представи своята гледна точка в телевизионното предаване "Hoy".

"Не бях ги виждал от четири месеца и точно тогава дойдоха 11 души: майка ми, брат ми, леля ми и чичо ми, баща ми... или иначе казано, цялата фамилия. Но когато дойдоха, нямах време да ги видя; казах им, че един по един ще ги водя, за да прекарат малко време с мен в студиото", заяви Уилям.

"Исках да бъда на разположение на продукцията и смятам, че хората понякога трябва да проявяват малко съобразителност и такт към актьорите, които работим по 15 или 20 часа ден подир ден и още повече, когато става въпрос за семейството".

"Семейството е над всичко", заключи актьорът.

1 коментар:

  1. Анонимен8 юли 2013 г., 19:51

    praw e 4oeka trqbwa malko da se suobrazqt toj ot poloin godina kakto kazwa ne e wijdal semejstwoto izwednuj da mu kajat 4e ne moje towa e malko gadno .ne stiga 4e aktiorite rabotqt po mnogo 4asowe i meseci w godinata .da ne im dadt da vidat semistwoto si maika si ba6ta si ili bratq i sestri si tova e gadno .ami ako nqkoi aktior ima deca i jena i tqh li ne moje da vidi ?towa e gadno sprqmo akriorite ili aktriste nqma zna4enie koi e .redno e ako toj e suvesten izpulnitelen te vsi4kite sa takiva da ne im dade6 da vidat rodnite si ili jenite si ili mujete i decata si tova podlo .ne vsi4ki aktiori rabotqt v rodinata si ili v durvawata w koqto jiweqt s semeistwoto si .

    ОтговорИзтриване

Коментирай тук!