петък, 19 юли 2013 г.

"Santa Diabla": Изповедта на Аманда (Габи Еспино)


"Никога не съм умеела да говоря за себе си. Само мога да ви кажа, че животът ми беше изграден, че вече бях изпълнила част от целите си. Омъжих се съвсем млада за един невероятен мъж и макар че парите никога не ни стигаха, със съпруга ми бяхме много щастливи. Роди ни се здрав и красив син, син, който днес е единственото, което ми остана от тази любов, която ни изтръгнаха. Днес, днес вече не се смея, но и не плача. Живея само, за да ги видя как рухват, защото това, което никой не знае е, че в мен се крие дявол и когато той излезе на бял свят, никой не знае какво ще се случи. Казват, че отмъщението е ястие, което се сервира студено и семейство Кано ще платят до един за всичко, което ми сториха."

"Santa Diabla" скоро по Телемундо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!