вторник, 6 август 2013 г.

Първият албум на Давид Сепеда се нареди на 13 място по продажби в Мексико


Когато Давид Сепеда се впусна в рискованото начинание да се пробва на музикалното поприще и да издаде албум, едва ли всъщност си е представял успеха, който ще пожъне. Още в първите седмици на пазара, дискът му Volverte a Enamorar" се нареди на челните места по продажби в Мексико, редом с тези на певци от ранга на Марк Антъни и Белинда.

"Много съм благодарен на хората за начина, по който ме приеха и за диска. Истината е, че съм много изненадан да бъда на едно от челните места по продажби, редом до артисти от ранга на Марк Антъни, Белинда, Рио Рома и пр. Много съм доволен, мисля, че хората го приемат много добре и това ме изпълва с гордост. По продажби съм сред най-добрите, на 13-то място този месец и съм удовлетворен. Ако Бог пожелае, ще вляза в челната десятка", заяви актьорът.

Давид, който в момента се снима в главната роля в теленовелата "Излъжи, за да живееш" ("Mentir Para Vivir"), планира след нейното приключване да направи промоционално турне с раздаване на автографи за диска си из цялата страна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!