вторник, 6 август 2013 г.

Аура Кристина Гейтнер се развежда


След 4-годишна връзка, колумбийската актриса Аура Кристина Гейтнер и съпругът й, датчанинът Томас Корел, взеха решение да се разделят, като по думите им разводът е неизбежен.

"В името на любовта човек не трябва да позволява да го тъпчат", заяви актрисата. "Аз съм решителна жена и когато чувствам, че наистина ми вредят, единственото, което този човек заслужава, е да го забравя."

"Преди месец и половина реших да прекратя връзката си с него. Преживях незабравими моменти и взех това решение, защото достигнах до своя лимит; позволих неща, с които не бях съгласна, като неговата несигурност и това, че беше обсебващ, ревнив и контролиращ."

Според най-добрия приятел на датчанина, обаче, голяма част от вината е именно в актрисата: "Тя е пристрастена към секса и той й прости 4 изневери."

Тази теория допълва и самия Томас: "За нея е много тежко това, че вече не е толкова млада и затова търси толкова много мъже."

"Аз съм борбена и работлива жена и имам да споделя нещо с всички жени: да се наслаждават на живота, аз се стремя точно към това", заяви Аура Кристина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!