вторник, 27 август 2013 г.

Силвия Наваро: "Много съм влюбена"


След последната си теленовела "Смела любов" ("Amor Bravio"), в която изпълни ролята на Камила Монтеверде, Силвия Наваро се е посветила изцяло на задълженията си на бизнесдама и собственичка на ресторанта "Sabor Amor" в град Мексико.

"Имах нужда да си почина и да вкарам в ред всички онези неща, които не можеш, когато снимаш теленовела, заради дългите снимачни дни. Изцяло съм концентрирана върху това и върху работата по различни социални каузи, свързани с опазването на планетата, поддържам близки отношения с Грийнпийс", разказа Силвия.

Въпреки че е много влюбена и се чувства отлично в сегашната си връзка, актрисата не мисли за брак. Последният й приятел е Херардо Касанова, вицепрезидент на телевизионната компания ESPN за Латинска Америка.

"Много съм влюбена, много щастлива. В живота внезапно идват периоди, през които ти се случват лоши неща, но след това започват такива на хубави неща, сега мисля, че съм в този етап. Имам много хубава връзка, добре, никога не казвам, че е стабилна, защото това е доста сложна дума."

 "Той не е от шоубизнеса и съм благодарна за това, защото на мен ми харесва да ми говорят и за различни неща и не бих била щастлива да гледам приятеля си в сцени на екранни целувки. Той е прекрасен мъж, позволява ми да бъда себе си, той е един емоционално здрав човек."

В артистичната си кариера Силвия няма скорошни проекти, но призна, че е получила покани за работа в Колумбия.

"Никога не съм правила нещо извън моята страна, би ми харесало да отида там, винаги и хубаво да опознаваш и да пробваш нови неща."

Наскоро актрисата приключи със снимките на филма на Луис Естрада "La Verdad Sospechosa" ("Подозрителната истина"), в който си партнира с Алфонсо Ерера, Дамян Алкасар и Хоакин Косио.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!