вторник, 20 август 2013 г.

Маурисио Енао се присъединява към теленовелата "Бурята"


След работата си с Телемундо и Никелодеон, Маурисио Енао ("Призракът на Елена") вече е в Мексико, където съвсем скоро ще започне работа по първия си проект за Телевиса - теленовелата "Бурята" ("La Tempestad") с Уилям Леви и Химена Наварете. Той ще изпълни ролята на Валентин, млад терапевт, в когото се влюбва Магдалена (близначката на Марина).

"Развълнуван съм да бъда в тази суперпродукция на Салвадор Мехия, с прекрасни актьори, и най-вече съм щастлив да започна работа по първия си проект за Телевиса, винаги съм мечтал да работя с тях. Сега, с благословията да бъда избран за този проект, се убеждавам още повече, че мечтите се сбъдват и че в живота, за да постигнеш целите си, винаги трябва да мислиш позитивно. Накараха ме да се чувствам у дома си. За мен е чест да бъда част от тази невероятна история", увери Маурисио.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!