сряда, 7 август 2013 г.

Химена Дуке за сдобряването си с Карлос Понсе: "Връзката ни е по-силна от всякога"


Химена Дуке се настройва психически за омразата, която трябва да отприщи новата й роля на злодейката Инес Робледо в теленовелата на Телемундо "Santa Diabla".

"Инес е малко луда, хлопа й дъската", разказва колумбийката за героинята си, която ще се бори за любовта на персонажа на Аарон Диас. "Злодеите са сложни и хората или ги обикват или ги намразват, а аз съм свикнала хората да ме обичат."

А този, който наистина я обича е Карлос Понсе, с когото Химена се събра отново именно благодарение на теленовелата, в която и двамата участват. "Мисля, че Бог работи по един невероятен начин", казва актрисата с усмивка. "Когато бяхме заедно, никога не сме си и помисляли да се снимаме в теленовела заедно, казвахме си: "а, не! Представяш ли си? Ще се виждаме през цялото време! За какво изобщо ще си говорим?." Изведнъж вече не сме заедно и ни събират в тази продукция!"

Затова 28-годишната Химена уверява, че съдбата им е да бъдат заедно. "Да, вярвам много в съдбата. Смятам, че Бог поставя на пътя ти нещата и ти или ги виждаш или се правиш на сляп. Предостави ни се възможност, прекарвахме заедно толкова часове, толкова време и когато любовта не е свършила, ако още е тук и раздялата е била само физическа, беше очевидно, че ще се случи това, което се случи. Чувствам се пълноценна. Мисля, че след като се събрахме връзката ни е по-силна от всякога."

До момента актрисата уверява, че не е било никак сложно да работят заедно. Това, което е било по-трудно е да подготви персонажа си, тъй като героинята й е момиче впримчено в тялото на голяма жена. Най-голяма помощ й е оказал 9-годишният й син Кристиан. "Много ми помогна. Попитах го: "какво би направил ти, как би ходил?" и той ми показваше. Беше много трудно да създам този персонаж, защото аз вече не съм момиче."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!