понеделник, 26 август 2013 г.

Соня Смит за раздялата си с Габриел Порас: "Знаех за кого съм омъжена"


Венецуелската актриса Соня Смит говори за новата си любов, след раздялата с Габриел Порас след пет години брак.

Соня потвърди, че има връзка с колегата си от теленовелата "Съпруг под наем" ("Marido en Alquiler") Рикардо Чавес, но подчерта, че двете неща нямат нищо общо помежду си. По отношение на брака си с Порас, тя заяви, че много добре е знаела за кого е била омъжена, имайки предвид въпроса за изневярата.

"Едното нещо няма нищо общо с другото. Раздялата ми с Габриел си е раздялата ми с Габриел, връзката ми с Рикардо е нещо съвсем различно. В раздялата ми с Габриел не са замесени трети лица, нито от страна на Габриел, нито от моя", заяви актрисата.

Соня Смит и Габриел Порас се запознаха през 2006 година, когато си партнираха в теленовелата "Винаги ще те помня". Романсът прескочи границите на телевизионния екран и двамата се ожениха през 2008.

"Не знам дали съм сгрешила или не съм сгрешила, единственото, което знам е, че дадох хиляда процента... () Знаех с кого съм, в никой момент той не се е представял пред мен като различен човек от този, който е. Мисля, че изневярата на всеки човек е едно решение... () Когато много хора започнаха да идват и да ми разказват разни неща, останах много изненадана. В общи линии, най-заинтересованият или най-потърпевшият човек винаги последен научава нещата, които се случват около него", заяви Соня по отношение на развода си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!