понеделник, 12 август 2013 г.

Алтаир Харабо си направи дълго мечтан подарък за рождения ден


Преди дни мексиканската актриса Алтаир Харабо ("В името на любовта", "Моят грях") отпразнува 27-мия си рожден ден. Както си му е редът в подобни случаи, екипът на теленовелата "Излъжи, за да живееш" ("Mentir Para Vivir"), в която изпълнява ролята на злодейката Ракел Ледезма, й устрои изненада с торта, песни и прегръдки. Разбира се, като на всеки рожден ден Алтаир получи и много подаръци, но най-хубавият от всички признава, че си го е направила сама.

"Отново започнах да се занимавам с езда, винаги ми е харесвала и през последните месеци поднових уроците си. Вече съм притежателка и на една много красива кобила, на която все още търсим име, тя ми е като истинска дъщеря", коментира актрисата.

На своите 27 години Алтаир се чувства по-завършена от всякога - връзката й с Алехандро Луис е стабилна, има работа, но най-вече сигурност в самата себе си, тя е силна, но не и злонамерена.

"Всички си мислят, че съм като героините ми - авторитарна, а не е така. Харесва ми всичко да върви гладко, не ми харесва да ме манипулират и мисля, че ставам най-лоша точно, когато чувствам, че се опитват да ме манипулират."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!