петък, 9 август 2013 г.

Хосе Рон: "Щастлив съм с връзката ми, Ариадне е пълна с изненади"


Връзката на Хосе Рон и Ариадне Диас от месеци не е тайна за никого. Но какво всъщност е накарало актьора да се влюби в нея? Хосе признава, че Ариадне е жена, която всеки ден го изненадва с нещо и това го прави много щастлив.

"За Ариадне мога да ти кажа много неща, тя е жена с невероятни чувства, всеки ден се изненадвам опознавайки я повече и като виждам начина по който се развива през последните години, откакто я познавам. В пресата се пишат много неща за нас, но истината е, че сме щастливи и се наслаждаваме на връзката ни като двойка."

Рон, който скоро отпразнува 32-рия си рожден ден, се намира в един от най-добрите етапи в личния си живот и в кариерата си.

"Любовта трябва да се изразява и когато си щастлив, още повече. Намирам се в много специален етап за живота и кариерата ми."

В професионален план актьорът заяви, че има много проекти, но се надява да сбъдне голямата си мечта да се снима в киното.

"Искам да направя много неща, работя по няколко проекта, за които съм благодарен, но искам да се снимам в киното, това е една от големите ми мечти, а все още не съм го постигнал, дано скоро да ми се предостави възможност."

Хосе Рон и Ариадне Диас започнаха връзката си в началото на снимките на теленовелата "Жената от Вендавал" ("La Mujer del Vendaval"), в която изпълниха главните роли и химията помежду им беше осезаема. До момента те все още са една от най-харесваните от публиката двойки.

Понастоящем и двамата участват в мюзикъла "Парфюмът на Гардения".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!