понеделник, 5 август 2013 г.

Хералдин Басан спасила живота на Габриел Сото


След като беше хоспитализиран и опериран по спешност заради перфорирала язва, Габриел Сото даде пресконференция в болницата, като заяви, че майката на дъщеря му Елиса Мари, актрисата Хералдин Басан, е тази, благодарение на която днес е жив.

"Хералдин и Елиса бяха у дома и това е една от причините още да съм жив, защото точно преди това бяха в Маями за няколко седмици. В този ден те пристигнаха и Хералдин беше тази, която ме подтикна да отида в болницата. Ако бях сам, щях да стискам зъби и накрая щях да припадна от болката. Болките бяха толкова силни, че имам усещането, че съм родил две деца", заяви Сото пред медиите.

"Тя е невероятна жена и беше до мен, оказа ми невероятна подкрепа. Тя координираше всичко със семейството ми и не спирам да й благодаря всеки ден, че ме доведе в болницата; за търпението, нежността и любовта, които ми даваше през тези дни, защото не е лесно да се грижиш за болен човек. Благодарение на нея съм жив."

На въпроса дали двамата с Хералдин са подновили връзката си, Габриел отговори: "Аз обичам Хералдин, обожавам я и истината е, че тя се държа на нужната висота." Все пак по време на пресконференцията той на няколко пъти я нарече "моята жена".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!