вторник, 10 септември 2013 г.

Соня Смит: "Важно е да помним хубавите неща"


Соня Смит определено се намира в един от най-динамичните етапи от живота си. Наскоро актрисата обяви официално новината за развода си с Габриел Порас, а няколко месеца по-късно стана ясно, че отново е срещнала любовта в лицето на колегата си Рикардо Чавес. Двамата се запознаха по време на снимките на теленовелата на Телемундо "Съпруг под наем" ("Marido en Alquiler"), които приключиха преди броени дни. За персонажа й Гриселда, за развода й и за същността на самата Соня можете да научите повече от следващото интервю.

- По какво приличаш на героинята ти Гриселда от теленовелата "Съпруг под наем"?
- Влюбих се в този персонаж, защото ми позволява да представя или по-скоро да изиграя една жена, която е като мен, със силен характер и ценности. Но за разлика от мен, Гриселда няма висше образование и допир с обществото. Въпреки това, тя е една автентична жена, с морални ценности и чувство за справедливост, които са по-силни от всяко интелектуално образование. На Гриселда, също като на мен, ни харесва да успяваме в живота, благодарение на собствените си усилия, и най-вече сме коректни и справедливи.

- Кое беше най-голямото ти предизвикателство за изпълнението на тази роля?
- Очевидно Гриселда е много по-първична и по-възрастна от мен, тъй като дори има внуци, а аз имам съвсем различно образование и обноски от нейните; тя е жена, която едва е завършила началното си образование. Гриселда се чувства и дори говори по различен начин от мен, позата и походката й също са различни. Така че поддържането на един модел на поведение в продължение на часове снимки, основаващ се на същността на Гриселда, беше най-голямото предизвикателство за мен. Но когато съм в роля, ми харесва публиката да забравя за
съществуването на Соня и да изживява реалността на Гриселда.

- Разводът ти беше обявен чрез прессъобщение от твоята агенция за връзки с обществеността. Решението окончателно ли е, няма ли път назад?
- Смятам, че животът се състои от различни цикли и в своя момент това беше един цикъл, от който научих много неща за самата себе си. Но този цикъл вече приключи и ще запазя най-доброто от него. Мисля, че важното е да помним хубавите неща и да поддържаме тези спомени.

- Съжаляваш ли за нещо в личен план?
- За нищо... Смятам, че всяко нещо, което се е случило в живота ми си има своята причина. В живота често има неща, от които може да ни заболи, но са необходими за израстването и еволюцията на личността. Аз съм човек, който във всичките си връзки и във всичко, което правя в професионален план, давам максимума от себе си във всички аспекти.

- Можеш ли да кажеш, че в този момент си щастлива?
- Това, което преживявам е тежко, но трябва да продължа напред... Научих много за себе си от тази връзка. Доволна съм и съзнанието ми е спокойно и в мир със себе си.

- Какъв би бил съветът ти към жените, които започват нова връзка?
- Най-важното произхожда от приятелството, с което започва всяка връзка. Основите винаги трябва да са солидни и ясни, за да се избегнат всякакви недоразумения по пътя напред. Комуникацията, доверието, яснотата и прозрачността са съществени елементи за успеха на една връзка. Това е нещо, което никога не трябва да забравяме, което трябва да си повтаряме непрестанно, за да можем да обичаме и уважаваме останалите.

- Осиновяването на деца се превърна в тенденция сред известните личности. Би ли искала да си осиновиш едно момченце или момиченце?
- Осиновяването ми се струва нещо прекрасно и неведнъж съм го обмисляла през живота си, защото смятам, че няма по-безкористна любов от тази на родител към дете, което не е създал. Възхищавам се дълбоко и приветствам хората, които го правят. И ако Бог реши да не ми даде биологични деца, определено това би било перфектната опция.

- Каква е Соня в кухнята?
- Обичам да приготвям салати, независимо дали плодови или зеленчукови, и много харесвам пастата. Приготвям една много вкусна и лесна паста с домати, босилек, лук, чесън и миди. Но, ако ще хапвате тази рецепта, трябва предварително да се уверите, че партньорът ви ще яде от същото!

- Имаш ли любимо питие?
- Не пия много, а ако пия нещо, то е по време на хранене. По принцип много обичам червено вино, Каберне Совиньон или Мерло.

- Какво обичаш да правиш през свободното си време?
- Какво свободно време? (смее се). Обичам да практикувам Бикрам йога, тъй като е медитация в движение. Този тип упражнение е едновременно за ума и тялото, което ти помага да опознаеш и контролираш всичките си сетива наведнъж и така успяваш да постигнеш вътрешно равновесие.

- Къде обичаш да ходиш на почивка?
- В случаите, когато мога да си позволя да пътувам, се възползвам да посетя семейството ми от страна на баща ми. Имаме фамилна къща в Ню Джърси, която принадлежеше на дядо ми и баба ми и основно там се събирам със семейството. Те не говорят испански и никой от тях няма нищо общо с шоубизнеса, така че това ми позволява да се откъсна и да си почина напълно.

- Как се представяш в социалните мрежи? Сама ли поддържаш акаунтите си?
- Моят Туитър е единственият, който имам и го поддържам сама. Но във Facebook има една страница, която създадоха едни прекрасни администратори, която се нарича "Обожаваме Соня" ("Adoramos a Sonya") и дори аз влизам там, когато искам да прочета нещо за себе си или да видя мои снимки, които преди това не съм виждала. Имам колеги, на които се възхищавам, защото са много активни и поддържат връзка с хората в социалните мрежи, но аз не мога. Аз съм доста затворена и в общи линии ми харесва повече да говоря, отколкото да пиша съобщения. Мисля, че трябва да внимаваме с това, което изразяваме в социалните мрежи, защото всяко нещо, което сложим там, достига до много хора и винаги трябва да носи позитивно послание.

- Кои три думи определят Соня Смит?
- Работа, отдаденост и любов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!