петък, 13 септември 2013 г.

С "Това, което ми отне животът" Анжелик Бойер сбъдва още една своя мечта


Изпълнявайки главната роля в новата теленовела на продуцентката Анжели Незма "Това, което ми отне животът" ("Lo Que La Vida Me Robo"), една модерна адаптация на "Бракове по омраза" и "Истинска любов", Анжелик Бойер сбъдва още една от мечтите си.

"Не съм гледала "Бракове по омраза", успях да видя само някои снимки, но гледах "Истинска любов". Тъкмо учех актьорско майсторство и това беше моята мечта. Адаптацията е различна, всъщност много, много различна, защото сега действието е в съвремието, обстановката е друга, времената са други, жените са други", коментира Анжелик.

Красивата актриса се обяви за голям фен на теленовелата "Истинска любов": "Свършвах урок в 9 направо тичах да се прибера, за да гледам новелата. От много малка казвах, че искам да ме дават по телевизията и благословен да е Бог, тази мечта ми се сбъдна. Това е пример, че с много работа, постоянство и упоритост, всичко е възможно."

За пореден път Анжелик ще си партнира със Себастиан Рули, актьорът, с когото игра в хита "Тереса": "Не мислех, че една двойка ще се повтори толкова скоро и колко хубаво, защото ни беше много приятно да работим заедно. Колко хубаво, защото това е една невероятна история. Мисля, че ще се забавляваме много и хората ще видят нещо различно, от това което са видели предния път."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!