вторник, 10 септември 2013 г.

Гай Екер вече не иска да бъде само галанът от теленовелите


Гай Екер ("Ева Луна") е благодарен за признанието на публиката към ролите му на галан от теленовелите, но уверява, че вече е готов да се превъплати в злодей или бедняк.

"Бих искал да могат да ме видят като злодей или като беден тип и да се покажа с брада, да бъда нагъл, с един напълно различен имидж."

"Като човек от улицата, за когото биха казали: "Никога не бих си представил Гай Екер по този начин", и мисля, че публиката ще го оцени", заяви актьорът по време на снимките на промоционалните клипове за новата му теленовела "Завинаги моя любов" ("Por Siempre Mi Amor").

И макар че след седем години се завръща в Мексико с главна роля, в професионално отношение мечтае за нови преживявания.

"Бих искал да разширя хоризонтите си, може би с нещо по-рисковано по отношение на актьорството; не се оплаквам, защото ми върви много добре, но искам хората също да оценят и да знаят, че мога и имам способностите да правя и други неща.

"За мен би било трудно предизвикателство, но мисля, че бе било много хубаво за кариерата ми, в професионален план. Не се оплаквам да бъда галан, но искам хората да си дадат сметка, че мога да поема риска да правя и други неща."

Все пак, тъй като имиджът му е дълбоко свързан с теленовелите, много продуценти не му дават възможност да изпълнява различни персонажи.

"Продуцентите те вкарват прекалено много в даден стереотип и мисля, че хората си имат изградена представа, най-вече от теленовелите, но този тип персонажи бих могъл да изпълнявам например и в някой сериал, тъй като те ти дават повече свобода."

"Не зная как би го възприела публиката, но аз съм готов за това предизвикателство."

Точно за това двамата със съпругата му вече работят по създаването на нови истории, които биха могли да реализират, тъй като са собственици на продуцентска къща.

"Вече работим по това, със съпругата ми създаваме различни концепции, за да изляза от този стереотип на добрия герой; бих искал да направя нещо с по-голяма дълбочина, може би отрицателен персонаж или някой по-комплексен герой."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!