вторник, 24 септември 2013 г.

Джесика Мас ще дебютира в аржентинската телевизия


Пуерториканската актриса Джесика Мас ("Призракът на Елена") съвсем скоро ще направи своя дебют в аржентинската телевизия. Това ще стане благодарение на ролята на Лина Ферер, която Джесика ще изпълни в сериала на Ендемол за Телефе "Taxi, Amores Cruzados" ("Такси, преплетени души").

"Много съм щастлива да си партнирам с Хорхе Марале. За мен той е първокласен актьор и винаги съм му се възхищавала много. Сега се забавляваме заедно като правим злини в сериала. От първия ден се отнасят много добре с мен, а екипът е пълен с хубава енергия. Освен това съм много доволна да работя заедно с моята добра приятелка и чудесна колежка Катрин Фулоп. Да работя в аржентинската телевизия за мен винаги е било като нерешена задача, не само за да бъда близо до семейството, имайки предвид, че съпругът ми е аржентинец, но и защото много ми харесват проектите в тази страна", заяви актрисата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!