сряда, 4 септември 2013 г.

Първият солов албум на Майте Перони "Eclipse de luna" вече е на пазара


След дългото пребиваване в Ню Йорк, завършило с издаването на първия й солов албум "Eclipse de Luna" ("Лунно затъмнение"), Майте Перони непрекъснато е в движение, дотолкова, че самата тя не знае къде живее.

"Сега вече не знам дори къде... върнах се в Мексико, за да направя промоцията на албума и сега съм в непрестанно движение: сега съм в Маями, бях в Сан Антонио, Тексас (за Фестивала на People en Espanol), ще ходя в Пуерто Рико, в Бразилия, в Чикаго. Постоянно се местя", обяснява Майте, която описва настоящия си адрес по-скоро като "в самолета".

Животът в САЩ, където албумът й излезе на пазара вчера, не е променил възгледите й за латиноамериканската общност.

"Само ми помогна да потвърдя какви сме в действителност. Ние сме работливи хора, хора, отдадени на семейството, хора, които преследват мечтите си, работят за постигане на целите си и това ме изпълва с гордост."

"Лунно затъмнение" е продължение на певческата кариера на Майте, започнала в успешната група RBD ("Непокорните"). В диска, издаден от Warner Music", тя е избрала да включи повече латиноамерикански танцувални ритми, като бачата и вайенато.

"Тъй като това е музика, която на мен ми харесва да слушам и танцувам, както и да пея, не ми костваше много усилия, защото е нещо, което исках и реших, че ще направя. За щастие, имах възможността да направя един албум, който ми позволи да споделя с хората друга страна на  Майте, която съществува."

"Етапът RDB беше много хубав, но сега се радвам много на този нов етап, мисля, че трябва да живеем в настоящето и да се наслаждаваме на това, което ни предоставя животът."

С издаването на албума, Майте, която тази година навърши 30 години, изпълва цяло едно десетилетие в поп музиката. Поради това тя не гледа на това събитие като на преломно в живота си.

"Просто друг етап, продължение на моя живот", заяви певицата и допълни, че за следващото десетилетие вече има набелязани други цели и желания. "Бих искала да си създам място в музиката, публиката да ме възприема добре. Също бих искала да се снимам в киното и разбира се, най-важното да бъда щастлива. Макар че звучи клиширано, това е действителността. Докато имаш усмивка на лицето и си последователен в това, което чувстваш, мислиш и искаш, смятам, че на финала резултатът от това, което си преживял си струва."

Това, което не се променя е подкрепата й към различни благотворителни инициативи, най-вече свързани с опазването на околната среда. Всъщност, интересът на Майте в тази насока датира още от детството й, тъй като е завършила еко училище.

"Още като малка получих такова образование и израснах с тази нагласа, за мен това е нещо съвсем естествено", сподели актрисата и обясни, че еко училищата "са същите като всяко друго училище. Децата ходят и се учат, само че им се създава много по-ясна нагласа и разбиране какво означава да засадиш дърво или да рециклираш боклука."

Актрисата от теленовели като "Моят грях" и "Непокорните" е част и от кампании за превенция на рака на гърдата и сърдечни заболявания, и дава подкрепата си деца, болни от рак и СПИН. С марката Pantene участва в кампания, в която жени даряват косите си за изработването на перуки за хора, болни от рак, а със Cemex подпомага съпругите на имигрантите, за да могат да построят собствени домове или да започнат свой бизнес и да бъдат полезни.

"Мисля, че ако имаме възможността да държим микрофон в ръка, това ни дава възможности да разпространяваме дадено послание и малко по малко да се приобщим към каузата."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!